הוועדה המקצועית קבעה: ב"ש קופחה מול נתניה

אלי חכמון מבטל את הפנדל | ברני ארדוב

הוועדה פרסמה את מסקנותיה משני המחזורים האחרונים: חכמון טעה כשביטל את הפנדל לדרומיים. תומר אלטמן היה צריך לקבל אדום מול בית"ר, קהת מול הפועל חיפה. לא הגיע למכבי ת"א כדור עונשין מול בני יהודה

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

ליגת העל אמנם נמצאת בפגרת סגר כפויה שמונעת מאיתנו ליהנות מהדבר שאנחנו הכי אוהבים, אך עד לא מזמן עוד היה פה כדורגל. היום (שלישי) הוועדה המקצועית של איגוד השופטים פרסמה את מסקנותיה משני המחזורים האחרונים, ה-14 וה-15.

במוקד, הוכרז כי הפועל באר שבע קופחה ב-0:1 על מכבי נתניה, שכן הייתה צריכה לקבל פנדל. כזכור, אקינסולה אקיניימי נגע בידו, השופט אלי חכמון הצביע אל הנקודה הלבנה, אך שופט המסך המליץ לו לבחון שוב את המקרה ולאחר מכן הוא פסל את כדור העונשין שלא בצדק.

בנוסף, על פי מסקנות הוועדה שני כרטיסים אדומים היו צריכים להישלף בשני המחזורים האחרונים ולא נשלפו. ב-3:3 בין בית"ר ירושלים להפועל חיפה, תומר אלטמן היה צריך להיות מורחק בדקה ה-41 אחרי שדרך על רגלו של אופיר קריאף. בנוסף, ב-0:2 של קריית שמונה על הפועל חיפה רועי קהת היה צריך לקבל כרטיס אדום בדקה ה-21 אחרי שפגע בברכו של סער פדידה.

תומר אלטמן, אופיר קריאף | דני מרון

בעניין בזה, בכנס שנערך אתמול הונחו השופטים כי בעת שמתקיימים קריטריונים של פגיעה בחלק גבוה של הרגל באמצעות פקקים חשופים, באופן המסכן את שלום היריב ותוך שהפוגע יכול היה להימנע מהפגיעה או למזער אותה, יש להניף כרטיס אדום בגין עבירת משחק חמורה. כמו כן, במידה והונף צהוב, על שופט המסך להתערב.

לסוגייה נוספת שעשתה הרבה רעש אצל אוהדי מכבי תל אביב על הספק פנדל שהגיע לקבוצה לקראת הסיום ב-0:0 מול בני יהודה כאשר מתן חוזז נפל ברחבה – הוועדה קבעה כי לא היה פנדל, ושופטי המסך כלל לא היו צריכים לקרוא את השופט המשחק לצפייה חוזרת במסך.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי