כפי שפורסם לראשונה בספורט1: אבוקסיס התפטר מבאר שבע, בדרך חזרה לבני יהודה

יוסי אבוקסיס | מאור אלקסלסי

בעקבות הפנייה מקבוצתו לשעבר, עליה נכתב כאן, ובשל מחלוקות עם אלונה ברקת בנוגע לרכש, המאמן הפתיע והחליט לעזוב את בירת הנגב כדי לשוב למועדון משכונת התקווה. בלבול, רוני לוי ומימר מועמדים להחליפו

(גודל טקסט)

אחד המהלכים המפתיעים ביותר בכדורגל הישראלי בשנים האחרונות עומד לצאת לפועל: יוסי אבוקסיס התפטר הערב (שבת) מאימון הפועל באר שבע ועומד לחזור לבני יהודה, הקבוצה שממנה הגיע לבירת הנגב במהלך העונה שעברה.

כפי שפורסם אתמול בספורט1, מקורבים לבעלי בני יהודה ברק אברמוב יצרו קשר עם אבוקסיס, אך לא פנו ישירות לבאר שבע: "כנראה שזה היה מהלך ששני הצדדים ידעו עליו מראש", אמרו בבירת הנגב. אבוקסיס הרגיש בעת האחרונה כי אלונה ברקת לא מעוניינת שימשיך בקיץ ולכן העדיף לעזוב כבר עכשיו. יש לציין כי אסי רחמים רצה שהמאמן ימשיך ובין השניים היו יחסים טובים. יחד עם זאת, אבוקסיס סיפר כי ברקת נהגה להתערב בנוגע לרכש בינואר ובין השניים היו מחלוקות לגבי הרכש שיגיע. בין היתר, ברקת, כך על פי מקורבים לאבוקסיס, רצתה שהמאמן ייקח שחקנים מסוימים. האחרון חשב כי השחקנים הללו לא מתאימים לקבוצה ולכן חלה מתיחות בין הצדדים.

אבוקסיס הודיע הערב למנכ"ל אסי רחמים על רצונו להתפטר, זאת לאחר שקיים שיחה עם ברק אברמוב ובעקבותיה החליט לחזור למועדון בו הפך לאחד המאמנים הבכירים בכדורגל הישראלי. בכך הגשים אבוקסיס את חלומו של בעלי בני יהודה, עמו הוא ביחסים חברות קרובים מאוד מאז התקופה הקודמת שלו כמאמן הכתומים.

ז'וסואה מגיב לפיטורי אבוקסיס באינסטגרם | צילום מסך, אינסטגרם

השמות שעלו כאופציות להחליף את אבוקסיס על הקווים של מחזיקת הגביע הם אלו של מרקו בלבול ורוני לוי, שנחשבים למאמנים הבכירים שפנויים בשוק. יחד עם זאת, במועדון מתכוונים לקיים עוד הלילה שיחה על מנת לבחון את המועמד הבא לעמוד על הקווים במשחק ביום שני מול מכבי ת"א. במידה והמועדון לא יצליח למנות מאמן כבר מחר, ייתכן שמאמן זמני ידריך את הקבוצה, אך בכל מקרה הכוונה היא להחתים מחליף לאבוקסיס עוד השבוע.

לוי שוהה כרגע בחופשה פרטית בארצות הברית ויש לציין כי הוא עדיין מחזיק בחוזה בבית"ר ירושלים. מרקו בלבול, מצדו, מחפש קבוצה בכירה שתקלוט אותו וככל הידוע, אינו פוסל את האופציה לאמן את באר שבע, בה עבד בעבר. שרון מימר, שאלונה ברקת נמצאת בקשר אדוק איתו, הוזכר אף הוא כמועמד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי