אימון בכורה לאבוקסיס: "מעריכים אותי פה". בני יהודה תיפגש עם בלטקסה

החיזוק הראשון של המאמן החדש? הקבוצה הגיעה למתווה על רכישת מגן מכבי ת"א, הערב תערך פגישה. האוהדים עדיין כועסים ויפגינו מול ביתו של אברמוב. תסכול בחדר ההלבשה: "כל מתפרצת היא חצי גול"

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

אז יוסי אבוקסיס חזר לבני יהודה, אבל הצרות של הקבוצה משכונת התקווה עדיין נמשכות. אתמו הוא עדיין לא עמד על הקווים בהפסד 2:0 להפועל חיפה, שהעמיק עוד יותר את המצב הרע בתחתית הטבלה. הכתומים ירדו לראשונה העונה אל מתחת לקו האדום בעקבות הניצחון של הפועל חדרה על בני סכנין, ספגו הפסד שלישי ברציפות וסופרים כבר עשרה משחקים ללא ניצחון – מאז ה-0:1 על הפועל תל אביב בזכות שער של מוחמד גדיר.

אבוקסיס לא העביר את האימון המסכם ועל כן לא הדריך במשחק, על אף שהיה שותף בקבלת ההחלטות – גם לגבי ההרכב וגם בביצוע החילופים. הוא צפה במשחק אמש מהיציע, והיום הוא העביר אימון בכורה מחודש אחרי ההפסד אמש ששוב הוציא תסכול מהשחקנים. המאמן הנרגש סיפר לאתר הרשמי על התחושות: "זאת החזרה הכי טבעית שיכולה להיות. בני יהודה זה מקום שאני נהנה בו, מקום שמעריכים אותי וזה מבחינתי לא פחות חשוב מכל דבר אחר".

"כביכול שיחקנו בסדר אחרי איך שנראינו במשחקים האחרונים, אבל בפועל לא באמת הגענו למצבים והיינו חלשים מאוד", אמר שחקן בבני יהודה. "לא מגיעים למצבים בתוך הרחבה, זה לא ייאמן, ואנחנו כל כך רכים שכל מתפרצת של הפועל חיפה הייתה חצי גול. הביטחון ברצפה אבל אני מאמין שדברים ייראו אחרת עם יוסי על הקווים", סיכם.

אבוקסיס. הרבה עבודה | קובי אליהו

בבני יהודה עושים הכל כדי להתחזק, והערב תיערך פגישה עם מתן בלטקסה ונציגיו. הכתומים הגיעו למתווה רכישת השחקן באופן קבוע ממכבי תל אביב, וכעת ינסו להגיע איתו להבנות. בתחילת החלון, המגן השמאלי העדיף להמתין ולבדוק את כל האופציות העומדות בפניו, כולל מעבר לחו"ל. חזרתו של אבוקסיס, תחתיו בלטקסה פרח כשהיה מושאל לבני יהודה, מעניקה לכתומים עדיפות מבחינתו על פני קבוצות אחרות בליגה.

כידוע, גם שלום אדרי מבית"ר נמצא ברשימות ואבוקסיס היה רוצה לראות אותו מצטרף, מתוך הבנה שישנה בעיה קשה של יצירתיות בחלק הקדמי. אתמול, כזכור, פרסמנו כי נעשתה פנייה לצהובים-שחורים בנוגע לקשר, ובימים הקרובים הירושלמים צריכים להחזיר את תשובתם לגביו. בבני יהודה מקווים מאוד להצליח להחתימו בעקבות האופציות הדלות בשוק הישראלי, אך הכתומים לא היחידים שמתעניינים באדרי – אך כן הרציניים ביותר כרגע.

"בני יהודה צריכה חיזוק בכל עמדה. אם היה אפשר היה צריך להביא עוד בלם, מגן, קשר אחורי, קשר קדמי וחלוץ", אמר גורם בקבוצה. לגבי קשר אחורי, אבוקסיס יצפה בנוואנקו אוביורה שנבחן בימים האחרונים ויקבל החלטה לגביו, כאשר מסתמן שיוחתם ויחזק את מרכז השדה. המטרה הבא היא צירוף חלוץ.

מתן בלטקסה | Roland Krivec/DeFodi Images via Getty Images

מינויו של אבוקסיס לתפקיד המאמן לא הרגיע את אוהדי בני יהודה, שיגיעו הערב למחות מחוץ לביתו של הבעלים, ברק אברמוב. להפגנה, אליה ארגון האוהדים קיבל אישור משטרתי, צפויים להגיע כ-200 איש, ומארגניה פנו לאוהדים בבקשה לא לבצע כל מעשה ונדליזם ולשמור על הסדר.

בעקבות דחיית משחקי גביע המדינה, משחק הבכורה של אבוקסיס יהיה לא פשוט בכלל – נגד בית"ר ירושלים ביום שני, אך כרגע הקבוצה מהבירה מוכת קורונה ולא ברור האם ההתמודדות תתקיים כמתוכנן. הכתומים חייבים לקטוע בהקדם את רצף המשחקים הנוראי, ובמועדון מבינים שדרוש חיזוק משמעותי.

תאמבי סגס ספג אתמול כרטיס צהוב חמישי ויחמיץ את המפגש הביתי מול קריית שמונה, אשר עתיד להיערך ביום חמישי הבא. אם המשחק הקרוב מול בית"ר ייאלץ להידחות, הבלם\קשר יחמיץ את הפועל תל אביב ב-15 בפברואר. הבשורות הטובות היו חזרתם של ניב זריהן ועמית זנטי, ששבו אתמול לסגל אחרי פציעות ארוכות יחסית והשתלבו כמחליפים.

This image has an empty alt attribute; its file name is 1029842

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי