רביעי בספורט3: זהבי חוזר לאמסטרדם, אייאקס תגיע עם מטען

לאחר הצמד בליגה, הישראלי צפוי להמשך בהרכב פ.ס.וו לצד מאלן ברבע גמר הגביע (החל מ-20:55). אחרי ימים לא פשוטים במהלכם איבדה את אוננה לשנה ושכחה לרשם את האלר, האלופה רק רוצה לשחק כדורגל

(גודל טקסט)

חודש בדיוק לאחר שערן זהבי להט עם צמד ב-2:2 המהנה באמסטרדם, אייאקס ופ.ס.וו איינדהובן ייפגשו מחר שוב (רביעי החל מ-20:55, שידור ישיר בספורט3), הפעם במסגרת רבע גמר הגביע ההולנדי – תואר בו קבוצתו של הישראלי לא זכתה מאז שנת 2012.

מבחינה מקצועית מסתמן שזהבי ומאלן ימשיכו להוביל את התקפת פ.ס.וו. במשחק הליגה האחרון בו הביסה הקבוצה מאיינדהובן 0:3 את טוונטה, שני שחקני ההתקפה הבקיעו את שלושת השערים ונראה ששיתוף הפעולה ביניהם משתפר ככל שהזמן עובר.

בינתיים, בהולנד מדווחים הבוקר שראשי הקבוצה ההולנדית ייפגשו בקרוב עם מוחמד איהטארן וזאת במטרה להאריך את חזוהו. יקיר האוהדים מחזיק בחוזה עד 2022, אך במועדון נחושים להאריך את ההתקשרות וחוששים לאבד את הכישרון הגדול בן ה-19.

באשר לעתידו של שחקן הנבחרת דנזל דומפריס, בתקשורת המקומית סבורים שמדובר בחודשיו האחרונים בקבוצה והוא יעזוב בתום שלוש שנים. בפ.ס.וו מבינים כי לא יוכלו לעמוד בדרכו של המגן וממתינים להצעות, כשתג המחיר צפוי לעמוד על בין 12 ל-18 מיליון יורו.

מן העבר השני, אייאקס תגיע למשחק אחרי ימים לא פשוטים בכלל. האלופה לא שיחקה בסוף השבוע האחרון בגלל סופת שלגים ועוד קודם לכן היא איבדה את השוער המצטיין שלה, אנדרה אוננה, שהושעה מכדורגל לשנה לאחר שהוא נכשל בבדיקת סמים. בהיעדרו, בין הקורות צפוי לפתוח מארטן סטקלנבורג בן ה-38 ששיחק במדיה רק פעם אחת – ב-0:1 על אלקמאר בגביע.

אם לא די בכך, בכל אירופה לעגו לאחרונה לאייאקס, שבגלל טעות טכנית לא רשמה את סבסטיאן האלר – הרכש ביקר בתולדותיה – למשחקי הליגה האירופית. עם המטען הזה, הקבוצה מאמסטרדם תגיע למשחק הקריטי מול היריבה הגדולה ותנסה להשתיק את המבקרים במקום בו היא ככל הנראה הכי טובה – על כר הדשא.

אנדרה אוננה | Laurens Lindhout/Soccrates/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי