המטרות של כל המעורבים בעסקת ארלינג הולאנד לברצלונה

בעקבות הפגישה בין נשיא ברצלונה לנציגי השחקן, בספרד ניתחו את המטרות של החלוץ ושני המועדונים בדרך לעסקה אפשרית. האם לאפורטה יצליח להנחית במועדון את הכוכב? הסכומים בפנים

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

לאחר הפגישה המפתיעה שהתקיימה היום (חמישי) בין נשיא ברצלונה, ז'ואן לאפורטה, לבין אביו וסוכנו של ארלינג הולאנד, ב"מונדו דפורטיבו" הספרדי מנסים לנתח את המטרות של ברצלונה ושל בורוסיה דורטמונד בדרך לעסקה אפשרית בין המועדונים ותוהים האם הנשיא החדש-ישן יצליח להנחית בקאמפ נואו את אחד משחקני ההווה והעתיד של הכדורגל העולמי.

ברצלונה נמצאת במשבר כלכלי וחובות עתק שיקשו עליה להשלים עסקאות בסדר גודל של הולאנד, אך לאפורטה נחוש להחתים שם גדול בחלון ההעברות הראשון שלו מאז חזר לתפקיד הנשיאות. הקטאלונים ינסו לשכנע את הנורבגי לבחור בהם, כשמקביל הם רוצים להראות ללאו מסי שהם בונים פרויקט חדש ושאפתני בתקווה שיצליחו להחתים אותו על חוזה חדש בקיץ הקרוב. בבארסה מבינים שהמאבק הכולל את ריאל מדריד, מנצ'סטר סיטי וצ'לסי יהיה ארוך וקשה, אך הפגישה החיובית שנערכה בין הצדדים מפיחה בהם תקווה.

בורוסיה דורטמונד מפנימה שהיא ככל הנראה תצטרך למכור את החלוץ כבר בקיץ הקרוב. להולאנד סעיף שחרור בסך 75 מיליון יורו, אך הוא ייכנס לתוקף רק בקיץ 2022. הנורבגי כבר הבהיר לראשי המועדון שבכוונתו לעזוב בקיץ הקרוב, ובמקרה שכזה המחיר שיקבלו הגרמנים יהיה גבוה בהרבה מסעיף השחרור. הסכום שהם דורשים עומד על 180 מיליון יורו, אך ייתכן כי במהלך הקיץ ייאלצו להתפשר על הצעות נמוכות יותר. בכל אופן, הם מעדיפים למכור את השחקן בסכום עתק בקיץ הקרוב מאשר לחכות לשנה הבאה ו"להסתפק" בסכום הנקוב בסעיף השחרור.

הקבוצה הגרמנית תפגוש בשבוע הבא את מנצ'סטר סיטי ברבע גמר ליגת האלופות, אך קיים סיכוי כי בעונה הבאה היא לא תשתתף כלל במפעל הבכיר. כאשר נותרו עוד שמונה מחזורים לסיום עונת הבונדסליגה, השוורצגלבן מדורגים במקום החמישי בטבלה, ארבע נקודות מתחת למקום הרביעי המוביל לשלב הבתים של ליגת האלופות. אי העפלה למפעל היוקרתי תגרום לאיבוד הכנסות, שעלולה להוביל את המועדון למצב בו תצטרך למכור את שחקניה בכירים, כאשר גם הסיכויים שהשחקן עצמו ירצה להישאר בקבוצה שמשחקת רק בליגה האירופית הם נמוכים מאוד.

מינו ראיולה היום בברצלונה
מינו ראיולה היום בברצלונה | מסך

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי