צרות בצרורות: שלושה משחקני יובנטוס קיימו מסיבה בניגוד להנחיות

ווסטון מקיני, פאולו דיבאלה | Paolo Rattini/Getty Images

על פי דיווחים באיטליה, ארתור ופאולו דיבאלה התארחו בביתו של ווסטון מקיני והפרו את תקנות הקורונה במדינה, כאשר יצרו התקהלות של מעל עשרה אנשים. השכנים הזמינו משטרה והשלושה נקנסו. גם המועדון צפוי להענישם

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

נדמה שלא משנה מה תעשה, ליובנטוס של העונה שום דבר לא הולך כשורה. אלופת איטליה חווה עונה רעה מבחינה מקצועית, כאשר כעת גם מעמדו של המאמן אנדראה פירלו בסכנה. היום (חמישי) דווח כי בנוסף לכל אלה, שלושה משחקני הקבוצה הפרו את הנחיות הקורונה במדינה, כאשר ווסטון מקיני, ארתור ופאולו דיבאלה נקנסו על שערכו מסיבה בביתו של הקשר האמריקאי.

הברזילאי והארגנטינאי שהו בביתו של מקיני שנמצא סמוך לטורינו בשעות הלילה המאוחרות, תוך כדי שהם יוצרים התקהלות של מעל עשרה אנשים, התקהלות שעל פי חוק אסורה כרגע בארץ המגף בשל תקנות הקורונה המחמירות.

נטען כי השוטרים התלוננו והזמינו משטרה כששוטרים הגיעו אך הנוכחים לא פתחו את הדלת במשך כשעה (דיווח אחר סותר את העניין הזה). מעבר לכך מהשעה עשר בערב קיים סגר במדינה. הם נקנסו ב-400 יורו בהתאם לחוק באיטליה ונראה שגם במועדון יענישו אותם.

מבין השלושה שנקנסו, הבולט מכולם הוא פאולו דיבאלה כמובן. החלוץ הארגנטינאי נמצא בעונה רעה מאוד בפן האישי, כאשר הוא ערך 11 הופעות בלבד בסרייה א' ו-16 בכל המסגרות, בהן הוא כבש שלושה שערים והוסיף שני בישולים. לצורך השוואה, בעונה שעברה דיבאלה שיחק 46 משחקים בהם רשם 17 שערים ו-14 בישולים, מספרים שאותם הוא אפילו לא קרוב לשחזר השנה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי