משחקי מבחן: פירלו יפוטר אם ייכשל מול טורינו ונאפולי

אנדראה פירלו | Enrico Locci/Getty Images

לפי "גאזטה דלה ספורט", האיטלקי קיבל אולטימטום מהנהלת יובנטוס לאור העונה החלשה שעוברת על הקבוצה. עוזרו איגור טודור עשוי לשמש כמאמן זמני עד תום העונה. וגם: סוכנו של קייליני מדבר על עתידו של הבלם

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

יובנטוס יצאה לפגרת הנבחרות בטעם מר מאוד כשנכנעה 1:0 לבנבנטו והיא תקועה במקום הרביעי. אנדראה פירלו הרגיש איך כיסאו החל להתנדנד כשבאיטליה כבר טענו שכלל לא בטוח שיסיים את העונה. היום (חמישי) הדיווחים הולכים ומתחזקים כשנטען ב"גזאטה דלה ספורט", העיתון הגדול במדינה, כי פירלו קיבל מעין אולטימטום לצמד המשחקים הקרובים ועתידו עשוי להיות מוכרע.

"פירלו עשוי להיות מפוטר או אפילו להניח את המפתחות בעצמו אם ייכשל", נכתב בדיווח. ביום שבת תפגוש הקבוצה את טורינו בדרבי וכעבור ארבעה ימים במחזור אמצע השבוע תארח את נאפולי ותשלים את המשחק החסר מהמחזור השלישי. עוזרו, איגור טודור, עשוי לכהן כמאמן זמני עד לתום העונה.

במועדון מאוכזבים ועשיים שלא לחכות לגמר הגביע נגד אטאלנטה ב-19 במאי. בעונת הבכורה שלו על הקווים פירלו הודח בשמינית גמר ליגת האלופות על ידי פורטו. הוא ניצח 26 מ-40 משחקיו, סיים שמונה פעמים בתיקו ורשם שישה הפסדים בכל המסגרות. מאז 2010 לא פיטרה יובה מאמן באמצע העונה.

עוד בגברת הזקנה, דוידה ליפי, סוכנו של ג'ורג' קייליני, נשאל לגבי עתידו של הבלם הוותיק (36) שמסיים את חוזהו בתום העונה. השנה רשם 16 הופעות ואשתקד שיחק רק ארבע פעמים בשל פציעה קשה. "איש לא התייצב לדבר בנושא וכרגע אין שום רמז שהוא יעצור", טען. מנגד, לא בטוח שימשיך.

"הנשיא אנדראה אניילי יכול לדבר איתו ישירות על הנושא אבל עכשיו עיקר הפוקוס הוא לסיים את העונה בטעם טוב. האם הוא ישחק בקבוצה אחרת? קשה לי לענות על זה. אני חושב שאם הוא מרגיש בריא יש לו הזכות להמשיף גם אם הוא לא ישחק 50 משחקים בעונה. הוא שחקן שמייצג את ההיסטוריה של החולצה הזו. לפני שהייתי מוותר על מישהי כמו ג'ורג'יו בחדר ההלבשה הייתי חושב על זה פעמיים".

בתוך כך, לאונרדו בונוצ'י, בלם הקבוצה ששיחק במדי נבחרת איטליה בפגרת הנבחרות, אובחן כחיובי לקורונה ונמצא בבידוד בביתו. הוא לא יעמוד לרשות הקבוצה במשחק הקרוב. כך גם מריח דמירל שאובחן אף הוא כחיובי אחרי משחקה של נבחרת טורקיה.

ג'ורג'יו קייליני | Daniele Badolato – Juventus FC/Juventus FC via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי