במומנטום לקראת ליברפול: ריאל מדריד גברה 0:2 על אייבר

ויניסיוס ג'וניור, קארים בנזמה | GABRIEL BOUYS/AFP via Getty Images

לפני רבע גמר האלופות, ניצחון שלישי רצוף לבלאנקוס בליגה הספרדית משערים של אסנסיו ובנזמה. לפני כן, ויאריאל הביסה 0:3 את גרנאדה, שלושער למורנו שהשתווה לסוארס עם 19 כיבושים. כעת: אוסאסונה מארחת את חטאפה

(גודל טקסט)

המחזור ה-29 בספרד שנפתח אתמול (שישי), נמשך גם הערב עם שלושה משחקים לפני גמר גביע המלך (מהעונה שעברה) בין ריאל סוסיאדד לאתלטיק בילבאו. במשחק המוקדם, ויאריאל ניצחה 0:3 את גרנאדה ללא כל בעיות. בהמשך ריאל מדריד גברה 0:2 על אייבאר והתקרבה לאתלטיקו מדריד המוליכה. ב-19:30 אוסאסונה תפגוש את חטאפה.

ריאל מדריד – אייבר 0:2

רגע לפני שבוע גורלי שיכלול צמד משחקים נגד ליברפול ברבע גמר ליגת האלופות וכן את הקלאסיקו נגד ברצלונה, זינדין זידאן ביצע רוטציות בקבוצה שלו. רפאל וראן זכה למנוחה על אף היעדרותו של סרחיו ראמוס הפצוע וגם טוני קרוס ו-ויניסיוס נותרו על הספסל. הבלאנקוס היו יכולים לעלות ליתרון כבר בדקה הרביעית אחרי שגיאה חמורה בהגנת אייבר, אלא שקארים בנזמה, שקיבל לפני המשחק את פרס השחקן המצטיין לחודש מרץ בספרד – החמיץ מול מרקו דמיטרוביץ'.

המשחק היה מתסכל עבור האלופה, כאשר שערים של בנזמה בנגיחה ומרקו אסנסיו עם העקב נפסלו בצדק לאחר בדיקת ה-VAR בשל נבדל. הספרדי גם פגש את המשקוף בבעיטה חופשית נהדרת, אך הוא לא ויתר. ארבע דקות לסיום המחצית הראשונה, אסנסיו כבש את שער היתרון.

מרקו אסנסיו | GABRIEL BOUYS/AFP via Getty Images

בדקה ה-52 דמיטרוביץ' הדף ניסיון מסוכן של אסנסיו. כעבור עשר דקות, טיבו קורטואה כמעט רשם שגיאת ענק: הגשם הפך את הדשא לחלקלק והכדור ברח לשוער, שברגע האחרון גלש והרחיק לקרן. זידאן החל בחילופים ואחד מהם, ויניסיוס ג'וניור, בישל את ה-0:2 היקר בדקה ה-73 כשפרץ באגף שמאל, הרים לרחבה וקארים בנזמה כבש את שערו ה-18 בליגה וה-24 בכל המסגרות.

לפחות זמנית הבלאנקוס העפילו למקום השני בטבלה על חשבון ברצלונה וצימקו את הפער מאתלטיקו מדריד המוליכה לשלוש נקודות בלבד.

בנזמה עם פרס השחקן המצטיין לחודש מרץ | GABRIEL BOUYS/AFP via Getty Images

גרנאדה – ויאריאל 3:0

ניצחון שלישי ברציפות לקבוצה של אונאי אמרי שהעפילה זמנית למקום החמישי בטבלה. התוצאה הייתה מרשימה מאוד וכך גם היכולת ורק בנס המארחת לא ספגה שערים נוספים. הצוללת הצהובה רצתה לסגור עניין די מהר והכריעה את המשחק תוך 18 דקות. ג'רארד מורנו כבש בפנדל בדקה התשיעית ולאחר מכן נהנה ממסירה גדולה של מנו טריגרוס והקפיץ באלגנטיות מעל השוער.

בפתיחת המחצית השנייה החלוץ כמעט השלים שלושער אבל הנגיחה שלו פגשה רק את הקורה, אין דבר – המטרה הושגה בהמשך . האורחת הייתה רעבה להשיג שערים נוספים והמשיכה ללחוץ. בדקה ה-59 קרלוס באקה נבלם על ידי השוער באחד על אחד, טריגרוס עט על הריבאונד והוכשל. השופט הצביע על הנקודה הלבנה ומורנו הכניע את השוער והגיע ל-19 שערי ליגה כמו לואיס סוארס ושני רק לליאו מסי ו-23 בכל המסגרות. בדקה ה-63 הוא סיים את חלקו במשחק. עשר דקות לסיום חורחה מולינה הוותיק החמיץ פנדל ולא הצליח לצמק את התוצאה.

ג'רארד מורנו חוגג | Álex Cámara/NurPhoto via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי