סולומון מירר בבכי, שחקנים: "אין הרבה מה להגיד, כנראה שירדנו"

המגן שהתחבר למועדון לקח קשה את ההפסד 2:1 לחדרה. "אנו משלמים במזומן על הטעויות הקשות שנעשו פה", אמרו בחדר ההלבשה. שום הבהיר כי על אף הלחץ מצד ארגון האוהדים - אינו יעזוב. ההכנות לעונה הבאה טרם החלו

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

בהפועל כפר סבא, ידעו עוד לפני המשחק אתמול שיהיו זקוקים למסע ניצחונות יוצא דופן כדי לשרוד בליגה הבכירה, אבל ההפסד 2:1 להפועל חדרה סתם ככל הנראה סופית את הגולל, כאשר חמישה משחקים לסיום העונה, הירוקים מהשרון נמצאים שבע נקודות מחוף מבטחים וכבר עם רגל וחצי בליגה השנייה.

המארחים דווקא לא שיחקו רע, אבל בפעם המי יודע כמה העונה היו נאיביים וספגו את השער הראשון דווקא במחצית טובה שלהם, כשבהמשך כבר היה קשה לחזור. חדר ההלבשה בסיום היה שקט מאוד ונראה שגם השחקנים כבר לא מאמינים. מי שנראה שבור במיוחד בסיום הוא המגן השמאלי אביב סולומון, שהתחבר למועדון ומירר בבכי.

 "אין הרבה מה להגיד, ירדנו ליגה כנראה", אמרו שחקנים. "אנחנו משלמים במזומן על הטעויות שנעשו פה השנה. סגל בעייתי, החלטות רעות של מאמנים ושחקנים. טעויות קשות של ההנהלה". גם במועדון עצמו היה מי שמתח ביקורת על מה שקרה. "קרו פה יותר מדי דברים בשביל שהעסק יצליח. זרים לא השפיעו, שחקני רכש לא פגעו, שחקנים נפצעו ולא מיהרו לחזור למגרש, ככה קשה לשרוד", ביקרו גורמים.

אביב סולומון | שלומי גבאי

למרות העובדה שמבחינה מתמטית, לירוקים עוד סיכוי לשרוד, גם הם מפנימים כי המשימה קשה עד בלתי אפשרית. בהנהלה עוד לא החלול היערך מעשית לעונה הבאה, אך מבחינה מנטלית, כולם הפנימו כי הקבוצה נשרה ליגה וכשהדבר יהפוך למעשי, יחלו בקבוצה לתכנן את העונה הבאה.

רביד גזל, שלא הצליח להושיע את הקבוצה לבינתיים, ידריך את הקבוצה עד תום העונה, כשבמועדון יחפשו מאמן לעונה הבאה שיוכל להעלות את הקבוצה בחזרה, כאשר כפי שפרסמנו, שמו של חיים סילבס עלה.

הבעלים יצחק שום, הבהיר בשיחות סגורות כי למרות הלחצים מצד ארגון האוהדים, הוא אינו מתכוון לעזוב את הקבוצה והוא ינסה להעמיד את התקציב הגבוה הניתן על-מנת שבמידה שכפ"ס תרד, הוא יוכל להעלות אותה בחזרה תוך שנה אחת. 

רביד גזל | שלומי גבאי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי