צפו בתקציר: הפועל כפ"ס הפסידה 2:1 לחדרה ונותרה אחרונה

נועלת הטבלה נוצחה בפעם הרביעית ברציפות והיא עם רגל וחצי בלאומית. מרמנטיני ואודה כבשו למנצחת, דסה צימק. קורצקי פתח פער של תשע נקודות מהקו האדום

(גודל טקסט)

המחזור השני של הפלייאוף התחתון נמשך הערב (ראשון) במפגש בו נועלת הטבלה הפועל כפר סבא המשיכה לשקוע, כאשר הפסידה 2:1 להפועל חדרה והתרחקה לפער של שבע נקודות מהקו האדום, הירוקים מהשרון הגיעו להתמודדות ללא מלך השערים שלהם, קיזיטו, ונראה שנוכחותו הייתה חסרה לקבוצתו לאור חוסר ניצול הטעויות בהגנת היריבה, בעיקר במחצית הראשונה. מנגד, קבוצתו של מנחם קורצקי נהנתה משערים של גוסטבו מרמנטיני ואונוריודה אודה, שסידרו לאורחת פער של תשע נקודות מהקו האדום. אור דסה כבש שער מצמק.

המשחק נפתח עם טעות של רובי לבקוביץ', שוערה של חדרה, שבדקה הרביעית מסר את הכדור לעומר לקאו. קשר הירוקים העביר רוחב לפלורנט חסאני, אך הוא החמיץ מטווח קצר. עשר דקות לאחר מכן, לבקוביץ' תפס מסירה של עידו לוי וגרם לשופט אביעד שילוח לפסוק על בעיטת עונשין לא ישירה מתוך הרחבה, שגם אותה לא הצליחה המארחת לנצל. בדקה ה-31 הגיע תורו של ג'ונתן סיסה לשגות. לאחר איבוד רשלני של הבלם, הכדור הגיע לאמדו סוקונה שעבר את לבקוביץ' והבקיע, אך למזלם של האורחים, החלוץ קיבל את הכדור בעמדת נבדל ולכן השער נפסל.

רגע לפני סייום המחצית, חדרה הזכירה ליריבתה שמי שלא כובשת, סופגת. כדור עומק נפלא של מקסים פלקושצ'נקו ממרכז המגרש מצא את גוסטבו מרמנטיני ברחבה, הברזילאי השתלט בקלות ולא התקשה להכניע את מתן זלמנוביץ'. קורצקי וחניכיו השיגו את היתרון בתזמון הכי טוב שאפשר, דווקא במחצית בה הגיעו לפחות הזדמנויות מנועלת הטבלה.

שובל גוזלן | שלומי גבאי

קבוצתו של רביד גזל הגיעה למצב טוב בדקה ה-62, כשלבקוביץ' הדף לקרן בעיטה של לקאו מחוץ לרחבה. אודה, שהחליף את שובל גוזלן בדקה ה-66, היה זקוק לחמש דקות בלבד על כר הדשא כדי להכפיל את היתרון. החלוץ נשלח לעומק, ניצל יציאה לא טובה של זלמנוביץ' והקפיץ מעל ההגנה את הכדור שנכנס לרשת לפני שהשוער הספיק לחזור לשערו. כפר סבא הגיבה מהר ובדקה ה-73, מסירת רוחב של אביב סולומון מצאה את המחליף אור דסה, שבעט ופגע בעידו לוי, אשר הסיט את הכדור לתוך השער.

רביד גזל | שלומי גבאי

הרכבים

הפועל כפר סבא:  מתן זלמנוביץ', יוני סטויאנוב (בן חיון, 81), עומר דנינו, סודיק אונדה, אביב סולומון, רז כהן (עומר פדידה, 46), עומר לקאו (ג'יימי הופקאט, 81), בן רייכרט (טריקו גטהון, 65), פלורנט חסאני, טימוטי מוזי (אור דסה, 58), אמדו סוקונה.

הפועל חדרה: רובי לבקוביץ', דיא לבאבידי (נעם כהן, 84), ג'ונתן סיסה, עידו לוי, מקסים גרצ'קין, תמיר גלזר (אוסמן מוחמד,34), מנשה זלקה, מקסים פלקושצ'נקו, לירן רוטמן (טל כחילה, 84), גוסטבו מרמנטיני, שובל גוזלן (אונוריודה אודה, 66).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי