אגוארו מתקרב לברצלונה, פדרי יקבל הצעה לחוזה חדש

סרחיו אגוארו | LAURENCE GRIFFITHS/POOL/AFP via Getty Images

ב"ספורט" הקטלוני מדווחים כי חלוץ מנצ'סטר סיטי כבר קיבל הצעה ואף מבטיחים שהוא יחתום. הקשר הצעיר, שמסיים חוזה בסיום העונה הבאה, צפוי לחתום על הסכם חדש למרות שלמועדון יש אופציית הארכה בשנתיים

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

עוד לפני שמנצ'סטר סיטי הודיעה רשמית על עזיבת סרחיו אגוארו בתום העונה לאחר שיסיים את חוזהו בקבוצה, מלך שערי התכולים בכל הזמנים הוזכר כל הזמן כמועמד להצטרף לברצלונה בקיץ, בטח ובטח אם ליאו מסי, חברו הטוב, ימשיך בקבוצה.

כעת, נראה שיש פריצת דרך במגעים בין הצדדים. על השער של עיתון "ספורט" הקטלוני התנוסס הבוקר (שלישי) אגוארו, כשלצדו הכיתוב "מתקרב". על פי הדיווח, הארגנטינאי בן ה-32 כבר קיבל הצעה ובמועדון מנסים לשכנעו לחתום.

ב"ספורט" הגדילו לעשות ואפילו סיפקו סוג של הבטחה כשהיו נחרצים ורשמו שהוא יגיע לקאמפ נואו. החלוץ, שיעזוב את מנצ'סטר סיטי אחרי 10 שנים, נמצא בדעיכה ממושכת העונה, נעדר לא מעט זמן מהמגרשים ושיחק תשע פעמים בלבד בפרמיירליג עד כה, ובהופעות הללו הצליח למצוא את הרשת פעם אחת בלבד ב-373 דקות במצטבר.

שער ה"ספורט", 13.4.21 |

בנושא אחר, אחד הדברים החיוביים ביותר בברצלונה העונה הוא ללא ספק הפיכתו של פדרי לשחקן מרכזי. הקשר בן ה-18 הספיק להפוך לשחקן הרכב משמעותי, הפך לחלק בולט גם בנבחרת ספרד ואין עוררין על כך שהוא צריך וגם יהיה מהאנשים שיובילו את הקבוצה בשנים הקרובות.

על פי "RAC 1", בארסה בוחנת את האופציה לשדרג את פדרי ותציע לו חוזה חדש בכדי לתגמל אותו על העונה הנהדרת ומעמדו המשודרג. לשחקן חוזה עד לסיום העונה עם סעיף שחרור מפלצתי בסך 400 מיליון יורו, ולמרות שלקבוצה אופציה חד צדדית להאריך את חוזהו בשנתיים נוספות עד 2024, הוא צפויה לשדרג אותו.

פדרי | Ruben Albarran / Pressinphoto / Icon Sport
עוד באותו נושא: סרחיו אגוארו, פדרי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי