בדרך חזרה ליונייטד? דיווח: רונאלדו ביקש לעזוב את יובנטוס

כריסטיאנו רונאלדו | David Ramos/Getty Images

באיטליה מפרסמים כי הכוכב בן ה-36 הורה לסוכנו ז'ורז'ה מנדש למצוא לו קבוצה חדשה בעקבות אי ההצלחה של הגברת הזקנה בליגה ובליגת האלופות. חזרה מרגשת לשדים האדומים על הפרק ונראית כרלוונטית ביותר

(גודל טקסט)

הכדורגל האירופי בדרך לרעידת אדמה? ייתכן מאוד. כבר מספר חודשים שישנן שמועות על עתידו של כריסטיאנו רונאלדו ביובנטוס בעונה הבאה, גם כאלה שמספרות שהכוכב לא רוצה להמשיך במדי אלופת איטליה היוצאת, וגם כאלה שאומרים שהגברת הזקנה מעדיפה לשחרר אותו בכדי לחסוך במשכורת הגבוהה אותה היא משלמת לו.

על פי דיווח שהתפרסם היום (שישי) בעיתון האיטלקי "לה גאזטה דלו ספורט", רונאלדו ביקש לעזוב את יובנטוס והורה לסוכנו, ז'ורזה מנדש, למצוא עבורו קבוצה חדשה. המועמדת המובילה לצרף את הכוכב בן ה-36 היא לא אחרת מאשר מנצ'סטר יונייטד, הקבוצה בה פרץ, ובה הוא עשוי לסגור מעגל בצורה מרגשת ואולי לסיים בה את הקריירה.

בימים האחרונים כבר דווח מספר פעמים על עזיבה מסתמנת של רונאלדו ועל האפשרות שיגיע לשדים האדומים, כך שזה לא מפתיע, אך כעת נראה שאכן הדברים הלכו צעד קדימה. אופציית החזרה ליונייטד נראית הרלוונטית ביותר, שכן פלורנטינו פרס כבר שלל אפשרות שהפורטוגלי יחזור לבלאנקוס. גם פריז סן ז'רמן עשויה להיות אופציה במידה שקיליאן אמבפה יעזוב.

כריסטיאנו רונאלדו מנצ'סטר יונייטד
כריסטיאנו רונאלדו במנצ'סטר יונייטד | GettyImages

רונאלדו מאוכזב מאי ההצלחה של הגברת הזקנה בליגת האלופות בשנים האחרונות מאז שהגיע. בנוסף, מקומה של יובנטוס בצ'מפיונס ליג כלל וכלל לא מובטח כרגע, שכן מקומה בטופ 4 בליגה האיטלקית רחוק מלהיות מובטח, ו-CR7 בוודאי לא ירשה לעצמו להיות מחוץ למפעל אותו הוא כל כך אוהב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי