כריסטיאנו רונאלדו יקצץ מחצית משכרו כדי לשוב למנצ'סטר יונייטד?

לפי העיתונאי האיטלקי טנקרדי פלמרי, "השדים האדומים" רוצים להחזיר את CR7 לתיאטרון החלומות אם ישוחרר מיובנטוס, אך הוא יצטרך לוותר על עשרות מיליוני יורו בתמורה

(גודל טקסט)

יממה אחרי שפורסם באיטליה על כך שיובנטוס תיפרד מכריסטיאנו רונאלדו אם היא תמצא את עצמה מחוץ לליגת האלופות בעונה הבאה, תסריט סביר ביותר לאור העובדה שחמישה מחזורים לסיום העונה נמצאת הקבוצה בשוויון נקודות עם מילאן ונאפולי ורק שלוש קבוצות יצטרפו לאלופה הצפויה אינטר ואחת מהן כנראה תהיה אטאלנטה שבבמקום השני, ב"טוטוספורט" חשפו פרטים חדשים.

העיתונאי הבכיר טנקרדי פלמרי דיווח הבוקר (רביעי) שכריסטיאנו רונאלדו לא יוותר כל כך מהר על חוזהו המוערך בכ-31 מיליון יורו לעונה, כך שלגברת הזקנה לא תהיה ברירה לשחררו אם תהיה קבוצה שתיקח על עצמה את שכרו. לפי הידיעה, סוכנו של הפנומן, ז'ורז'ה מנדש, לא מוכן ש-CR7 יעביר את עונותיו האחרונות בקבוצה שתתחרה בליגה האירופית ומבין שרק אחת מבין ריאל מדריד, מנצ'סטר יונייטד ופריז סן ז'רמן יכולה לשים את ידה על הכוכב.

ריאל מדריד סירבה לאפשרות להחזיר את כריסטיאנו רונאלדו בן ה-36, כך נטען, וגם פריז סן ז'רמן בשלב זה מתמקדת בניסיונות לצרף את ליאו מסי שמסיים את חוזהו בברצלונה, כך שהיחידה שלא פסלה את האפשרות היא מנצ'סטר יונייטד, במדיה פרץ כריסטיאנו רונאלדו לטופ העולמי. עם זאת, הבעיה היא ש"השדים האדומים" מוכנים לשלם לכריסטיאנו רונאלדו רק מחצית משכרו, משמע שעליו יהיה לקצץ כ-15 מיליון יורו בעונה כדי לחזור לתיאטרון החלומות וככל הנראה לסיים את הקריירה בפרמיירליג.

SHUUJ
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | Alex Livesey/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי