הפועל ת"א רוצה את שלומי אזולאי הקשר. שהר יסכים להתגמש?

שלומי אזולאי | לירון מולדובן

לספורט1 נודע כי האדומים מעוניינים בקשר אשדוד והנושא צפוי לתפוס תאוצה. החלוץ שהתיר את חוזהו בקפריסין קיבל 50 אלף יורו ויצטרך להפחית משמעותית בשכרו כדי לשוב לקבוצת נעוריו. גם וארן בתמונה

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל ת"א תנעל הערב (שני) את משחקי הליגה בדוחא מול בני סכנין (החל מ-20:00, ספורט1). כידוע, ב-2 ביוני מצפה לאדומים דרבי מול מכבי תל אביב בגמר גביע המדינה, אליו הם יגיעו אחרי תשעה ימים ללא משחק רשמי ובמועדון עשויים לקיים משחקי הכנה, בין השאר מול קבוצת הנוער.

ההכנות הרשמיות לעונה הבאה ייצאו לדרך רק לאחר הגמר, אולם מתחת לפני השטח כבר עלו מספר רעיונות, כשהכוונה של ראשי המועדון והמאמן ניר קלינגר היא לבנות קבוצה שתיאבק בצמרת הפלייאוף העליון. השמות הראשונים שעלו על הפרק הם של שלומי אזולאי הקשר והחלוצים בן שהר ואנתוני וארן .

במתחם חודורוב מודעים לעובדה שמועדונים נוספים מגלים עניין בשלושה. באשר לשהר, שהיה מבוקש על ידי הפועל תל אביב גם בחודש ינואר האחרון, החלוץ התיר אתמול את חוזהו באפואל ניקוסיה והבוקר נודע כי הוא קיבל פיצוי של כ-50 אלף יורו מהמועדון הקפריסאי, שנפרד ממנו שנה לפני תום חוזהו.

בן שהר | דני מרון

כעת, כידוע, שהר אמור לשוב להפועל באר שבע, אצלה הוא מחזיק בחוזה גבוה לשנתיים נוספות. בהפועל תל אביב כאמור ישמחו מאוד להחזיר את השחקן לקדנציה נוספת בקבוצה בה הוא גדל, אך במועדון מצננים וטוענים כי החלוץ יצטרך להתגמש בנוגע לשכרו על מנת שהמהלך אכן ייצא אל הפועל.

במקביל, במועדון ממתינים להתפתחויות בנוגע לאזולאי מאשדוד והנושא צפוי לתפוס תאוצה לאחר שהאדומים יסיימו את עונת 2020/21 באופן רשמי. לגבי וארן, שמסיים את חוזהו בהפועל באר שבע ולא ימשיך, קלינגר רוצה מאוד לצרפו. כידוע, למאמן היכרות מוקדמת עם החלוץ מתקופתם בבית"ר.

בימים האחרונים אנשי הפועל ת"א מוצפים על ידי סוכני שחקנים בהצעות ובהמלצות על שחקנים זרים, נושא אותו יוביל קלינגר. בנוסף, רק בסוף השבוע הבא יתחילו במתחם חודורוב להודיע לשחקנים שלא נמצאים בתוכניות לעונה הבאה על סיום דרכם, כשעיקר האכזבה היא מחוליית ההתקפה.

שלומי אזולאי | אריאל שלום

מי שלא ימשיך הוא לידור כהן, שחתם בשורות נונג גואה, העולה החדשה לליגה הבכירה בתאילנד ויעזוב לאחר הגמר. שחקן נוסף שעשוי לסיים את דרכו הוא דני גרופר, לו חוזה לעונה נוספת עם סעיף יציאה על סך 450 אלף יורו. כידוע, המגן השמאלי נמצא תחת מעקב של גנט וקבוצה נוספת מבלגיה.

ומה קורה עם אושר דוידה? שחקן הכנף של האדומים, אשר מיוצג כמו גרופר על ידי סוכן השחקנים דודו דהאן, עשוי גם הוא לצאת לאירופה, אך הפועל צפויה לדרוש תמורתו כ-1.5 מיליון יורו בנוסף לאחוזים ממכירה עתידית. בנוסף, מו"מ עם עומרי אלטמן ואדי גוטליב, שמסיימים חוזה, כבר החל.

אושר דוידה | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי