אופטימיות לגבי הישארותם של והבה וקפילוטו, אין התקדמות עם סרדל

כץ שוחח עם הסוכנים של השניים. "יש התקרבות והתקווה שעוד השבוע נודיע על המשכיותם", נמסר מהפועל חיפה שם ממתינים לטוויטו. הקשר מצפה לחוזה למספר שנים וטרם נמצא המתווה. מחנה האימונים צפוי להיערך בקפריסין

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה מעלה הילוך בהכנותיה לעונה הבאה כאשר המטרה של הבעלים יואב כץ ושל המאמן אלישע לוי היא לנסות ולבנות סגל רחב כמה שיותר לקראת פתיחת האימונים. בין השאר בקבוצה פועלים גם במישור של השארת שחקנים מהסגל הקיים וגם בשיחות מול מועמדים פוטנציאליים מקבוצות אחרות.

במהלך הימים האחרונים נערכו מספר שיחות מול הנציגים של הבלמים, בן והבה וניסו קפילוטו, ובמועדון מעריכים כי השניים ימשיכו בקבוצה גם בעונה הבאה. כזכור קפילוטו זוכה להתעניינות מצד הפועל תל אביב והפועל ירושלים אך בתחילה רוצה למצות את האופציה בכרמל. "יש התקרבות בינינו והתקווה שעוד השבוע נוכל להודיע על המשך דרכם בקבוצה", אמרו בקבוצה.  

מי שעתידו עדיין לא ברור הוא הקשר לירן סרדל. הקשר מכוון לצאת לאירופה. אם יישאר בארץ הוא נותן עדיפות להפועל חיפה אך כעת לא יסכים לחתום לעונה אחת בלבד. הוא דורש חוזה למספר שנים וטרם נמצא מתווה כזה מצד המועדון.

אלישע לוי
אלישע לוי | ברני ארדוב

בנוסף, בקבוצה ממשיכים לחפש אחר שוער כאשר המועמד המוביל הוא אוהד לויטה שכבר קיבל פנייה מהמועדון ועשוי לעזוב את הפועל באר שבע. לאחרונה קיבל לויטה הצעה משודרגת מבירת הנגב וטרם החליט לגבי עתידו. כפי שפרסמנו לראשונה, גם מגן באר שבע, דודי טוויטו, נמצא בשיחות עם חיפה ובמקביל גם עם הפועל חדרה אך בתחילת השבוע קיבל הודעה מבאר שבע שטרם הוחלט לגבי עתידו בקבוצה. אגב לבאר שבע ישנה אופציה על השחקן עד העשרה ליוני.

בנושא אחר, בחיפה ממשיכים לפעול גם בנושא הארגוני כאשר המנכ"ל הזמני רובי רגב צפוי לסגור בימים הקרובים את מחנה האימונים של הקבוצה בקיץ וככל הנראה היעד הוא קפריסין.

לירן סרדל | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי