ונגר: רוצה לזכות בגביע הליגה ולהשלים את אוסף התארים שלי

ארסן ונגר
ארסן ונגר | Gettyiamges

מנג'ר ארסנל היה מרוצה אחרי 1:2 על צ'לסי, ומקווה להמשיך ביכות הטובה בגמר בוומבלי בו לא הפסיד בתשעת המשחקים האחרונים של הקבוצה. קונטה: "עצוב שהקבוצה נוסעת ב-200 קמ"ש ועדיין לא מגיעה ליעד"

(גודל טקסט)
נראה שמאז שהפסידה לא אשתקד בגמר הגביע האנגלי, צ'לסי פשוט לא מסוגלת לנצח את ארסנל וגם אתמול (רביעי) הדיחו שחקניו של ארסן ונגר את הבלוז אחרי ניצחון 1:2 בגומלין חצי גמר גביע הליגה (1:2 בסיכום) ועלו לגמר נגד מנצ'סטר סיטי.


"דיילי מייל" כתב שאנטוניו רודיגר נהנה מערב פרודוקטיבי עם שער ובישול, אבל השער שלו היה לרשת הלא נכונה וכעת ונגר שסבל מאוד בשבועות האחרונים מפרשת אלכסיס סאנצ'ס אמר: "כעת אני יכול לזכות בתואר היחיד שחסר לי ולהשלים את אוסף התארים שלי". גביעים הפכו להיות המומחיות של המנג'ר הצרפתי והביקור הקרוב בוומבלי יהיה העשירי שלו באצטדיון בארבע השנים האחרונות, ונגר ניצח בכל תשעת האחרונים, כולל בגביע האנגלי ומגן הקהילה.

 


היכולת הנהדרת של ג'ק ווילשר הגיעה בדיוק בזמן עבור ונגר, ועדיין ללא הנריך מחיטריאן, התותחנים שיחקו טוב. הקשר האנגלי הצטיין עם ציון 7.5 ומסוט אוזיל קיבל ציון 7 ב"דיילי מייל", ומי שנבחר לאיש המשחק היה דווקא המגן נאצ'ו מונריאל. המנג'ר הודה שיצטרך להיות בשיאו כדי לגבור על מנצ'סטר סיטי אחרי שהפסיד לה בליגה 3:1. "יש לי עסק לא גמור בגלל שלא זכינו אף פעם בגביע הליגה", אמר הצרפתי הוסיף: "אנחנו שוב בגמר. ניקח את האוהדים שלנו שוב לוומבלי ואני שמח על כך, אבל צריך לזכור שנשחק נגד היריבה הכי חזקה באנגליה כיום. לפני כן יש לנו עבודה לא פחות חשובה, להיות בין ארבע הראשונות בליגה".

 

Your #AFCvCFC man of the match?

That's La Cabra – well done, @_nachomonrealpic.twitter.com/ycJtCUUGSv

— Arsenal FC (@Arsenal) January 25, 2018

Thursday's GUARDIAN Sport: "Arsenal's heart of Granit" #bbcpapers#tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/MtymOQ8mYB

— Allie Hodgkins-Brown (@AllieHBNews) January 24, 2018

צ'לסי הובילה משער של אדן הזאר, אבל שער עצמי של אנטוניו רודיגר ומהפך של גרניט ג'אקה הביאו את הניצחון: "הם גרמו לנו לעבוד קשה. נכון שהיה לנו גם מזל גדול, אבל שלטנו במחצית השנייה אחרי שהראנו להם יותר מדי כבוד בראשונה. זה לילה של סיפוקים כי ניצחנו קבוצה חזקה והראנו שאנחנו יכולים לנצח את הגדולות ביותר בליגה ולא משנה באיזה תחרות מדובר".


בצד השני, אנטוניו קונטה התלונן על חוסר מזל ועל כך שהפציעה של וויליאן היתה נקודת מפתח בניצחון התותחנים, כשבמקומו של הברזילאי נכנס רוס בארקלי למשחק בכורה. "לא היתה לי ברירה אלא לתת לבארקלי לשחק", אמר המנג'ר האיטלקי. "לא היו לנו הרבה שחקנים לעשות חילופים. בארקלי שחקן טוב עם עתיד גדול, אבל הוא זקוק לזמן כדי להבין את הכדורגל שלנו. לצערי ספגנו שני שערים מוזרים. השחקנים שלי נתנו 120 אחוז. אין לי טענות. זה עצוב שהקבוצה שלך נוסעת ב-200 קמ"ש ועדיין לא מגיעה ליעד". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי