המו"מ בין האוצר למשרד הספורט פוצץ, רגב: הם משחקים מלוכלך

השרה רגב
השרה רגב | צילום: מארק ישראל סלם

כעס במשרד הספורט על הכוונה של פקידי האוצר לקיים משא ומתן במקביל עם הוועד האולימפי והאיגודים. השרה זעמה: "לו מניפולציות ושטויות שמתאימות להתנהלות אצל ארגונים מפוקפקים ולא למנהל תקין או לממשלה"

(גודל טקסט)

המשא ומתן בין משרד האוצר למשרד התרבות והספורט בנוגע לתקציב פוצצה הערב (רביעי). הרקע לפיצוץ הוא העובדה כי למשרד הספורט נודע כי במקביל לישיבה של אגף התקציבים עם מנכ"ל המשרד, זומנו גורמי הוועד האולימפי, המרכזים והאיגודים לפגישות עם נציגיו האוצר. בשל המהלך הזה, בחרה השרה מירי רגב להפסיק את הדיונים.

השרה הגיבה: "באוצר משחקים משחק מלוכלך ומנהלים את דיוני התקציב כאילו מדובר בכסף פרטי שלהם. אלו מניפולציות ושטויות שמתאימות להתנהלות אצל ארגונים מפוקפקים ולא למנהל תקין או לממשלה. הניסיון לבצע 'הפרד ומשול' ולהשיג סיכומים מול האיגודים ולא מול המשרד הממשלתי שאחראי על הספורט, הוא ניסיון שסופו כישלון חרוץ".

עוד טענה רגב: "הצעת האוצר במתכונתה הנוכחית וכפי שהונחה על שולחננו לא תעבור בחוק התקציב. כפי שסיכמתי עם ראש הממשלה, שום הצעה בנוגע לטוטו לא תובא לדיון מבלי הסכמתי. הספורט הישראלי אינו פרה חולבת, אני מציעה שהאוצר ימצא לו מקור תקציבי אחר".

במשרד הספורט הגיבו: "תוך כדי ניהול משא ומתן עם משרד הספורט על תקציב 2019 פעלו פקידי האוצר מאחורי גבו של המשרד וניהלו משא ומתן מקביל עם נציגי הוועד האולימפי ואיגודי הספורט, במטקה להפעיל לחץ כפול על משרד הספורט והשרה". 

כועסת על האוצר. רגב (פלאש 90) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי