אחרי החתימה במכבי חיפה: בן שהר הסביר מה קרה עם הפועל ת"א

בן שהר | דני מרון

החלוץ שהצטרף לאלופה שפך אור על המו"מ עם האדומים: "בחמישי בבוקר הגיעה הצעה רשמית מחיפה ובסיטואציה שנוצרה החלטתי לחתום. יושרה בספורט ובחיים בכלל, היא נר לרגליי וכך פעלתי"

(גודל טקסט)

אחרי שחתם הבוקר (שני) לשנתיים בשורות מכבי חיפה, קבוצתו השלישית בישראל, בן שהר החליט "להעמיד את הפרסומים השונים על דיוקם" ולהסביר מה קרה במהלך המשא ומתן מול הפועל ת"א, קבוצת נעוריו, שכזכור הייתה קרובה לצרפו אך הודיעה ביום חמישי האחרון כי החליטה לרדת מהחלוץ. "בחינם לא נצרף אותו", תקף גורם בכיר בשיחה עם ספורט1.

"מרגיש שאני חייב להעמיד את הפרסומים השונים על דיוקם: המשא ומתן עם הפועל ת"א התנהל לכל אורכו בצורה כנה ומקצוענית, מו"מ שלא הבשיל לכדי הסכם. כל הניסיונות להגיע להבנות לא צלחו. לצד זה, בחמישי בבוקר (ולראשונה) הגיעה הצעה רשמית ממכבי חיפה, הצעה שלא הועלתה על השולחן קודם לכן בשום שלב. בסיטואציה שנוצרה החלטתי להתקדם לחתימה במכבי חיפה. הפועל ת"א זה מועדון אשר יקר מאוד לליבי ותמיד יישאר. יושרה בספורט ובחיים בכלל, היא נר לרגליי וכך גם פעלתי הפעם", כתב שהר.

לאחר החתימה במכבי חיפה אמר החלוץ: "מאושר לחתום במועדון מוביל בישראל, ששם לו למטרה לזכות בכל תואר אפשרי. תמיד כששיחקתי מול מכבי חיפה והקהל העצום שלה, התחושות והאנרגיות היו עצומות ואני כבר מצפה לחוות את זה מהצד השני. שמח לחבור מחדש  לברק והצוות, אחרי שנים מוצלחות יחד ואעשה הכל לסייע לקבוצה בהגשמת השאיפות שלה. תודה גדולה ליעקב שחר על הדלת שנפתחה ולרונן קצב שמלווה אותי לכל מקום ובכל החלטה".

הסטורי של בן שהר
הסטורי של בן שהר | אינסטגרם, צילום מסך
אסף בן דב, בן שהר | מכבי חיפה, האתר הרשמי
עוד באותו נושא: בן שהר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי