בסביבת אלירן עטר מעריכים: ישחק בבני יהודה בעונה הבאה

אלירן עטר | מאור אלקסלסי

החלוץ הביע את נכונותו לשוב לשכונת התקווה וגם משפחתו תומכת. גם במועדון מאמינים שהעסקה תיסגר. הפערים כרגע - אורך החוזה ומענק העלייה לליגת העל. וגם: ההצעה שקיבל מאשדוד והחשש מתסריט סוף החוזה בבית"ר

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

אלירן עטר ובני יהודה עדיין לא הגיעו להסכמות שיסגרו סופית את הקאמבק המרגש אשר יחזיר את החלוץ לשכונת התקווה. בשבוע שעבר הצדדים נפגשו לפגישה מכרעת, בה התגלעו פערים. עשרות אוהדי בני יהודה ציפו לחתימה והגיעו אל מחוץ למתחם האימונים, אך לבסוף חזרו מאוכזבים לביתם, גם כי חתימה לא הייתה וגם כי הפגישה כלל לא נערכה במשרדים שבמגרש, אלא במשרדיו של ברק אברמוב.

כזכור, לפני כשבועיים וחצי פורסם לראשונה בספורט1 כי בני יהודה הגישה לעטר הצעה כספית מרשימה מאוד ביחס לליגה הלאומית ולאחר מכן גם נרשמה התקדמות משמעותית במשא ומתן, כאשר סוכנו של החלוץ, אבי נמני, שוחח עם ברק אברמוב.

בשבוע שעבר היה רצון להגיע להסכם וחתימה במהלך הפגישה, אך זה לא קרה. למרות הכל, גם בסביבת עטר וגם במועדון מעריכים כי בסופו של דבר הכל ייסגר והחלוץ יחזור ללבוש כתום. אלירן עצמו הביע את נכונותו להצטרף וגם משפחתו תומכת.

אלירן עטר | אדריאן הרבשטיין, וואלה!ספורט

עטר מחזיק בהצעה ממ.ס אשדוד בסך כ-110 אלף דולר לעונה, אשר נמוכה משמעותית מזו שקיבל מבני יהודה (כ-170 אלף דולר לעונה). הפערים בין החלוץ בן ה-34 לבין הקבוצה משכונת התקווה הם גם בנוגע למענק העלייה לליגת העל בסיום העונה, וגם בנוגע לאורך החוזה.

הכתומים מציעים חוזה לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת בהתאם לכמות משחקים/שערים, אך עטר חושש מסיטואציה כזו בשל מה שקרה לו עם בית"ר ירושלים לקראת סיום העונה הקודמת. בני יהודה מעוניינת לסיים כמה שיותר מהר את הסאגה לכאן או לכאן ובימים הקרובים תנסה להפוך את העסקה לרשמית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי