דיווח: המגעים הופסקו, ארסנל תקשיב להצעות על אובמיאנג

פייר-אמריק אובמיאנג
פייר-אמריק אובמיאנג | GLYN KIRK/AFP via Getty Images

החלוץ דורש לשרדג את שכרו, צעד שלא מקובל על ראשי התותחנים לאור משבר הקורונה. ברצלונה ואינטר בתמונה. במקביל, גארי הופמן מונה ליו"ר החדש של הפרמיירליג

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)

ההשלכות הכלכליות של משבר הקורונה נמשכות. באנגליה מדווחים היום (שישי) שארסנל הפסיקה את המגעים להארכת חוזהו של החלוץ פייר אמריק אובמיאנג, שמרוויח כ-200 אלף ליש"ט לשבוע ודורש שדרוג משמעותי בשכרו על מנת להאריך את ההתקשרות עם המועדון.

לפיכך, התותחנים צפויים להקשיב להצעות בנוגע לחלוץ נבחרת גבון, שהוזכר לאחרונה כמועמד להצטרף לברצלונה ולאינטר. לכוכב חוזה עד קיץ 2021 ואם הוא לא יאריך אותו, זו תהיה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה של ארסנל להרוויח ממכירתו.

כידוע, ארסנל כבר סיכמה לאחרונה עם שחקני הקבוצה על קיצוץ של 12.5 אחוז משכרם בגלל הקורונה ונראה כי למשבר יהיו השלכות בכל הנוגע להמשך דרכם של לא מעט שחקנים, כאשר במקביל צפויים קשים גם בצירוף שחקנים חדשים.

בתוך כך, כצפוי, היום (שישי) נבחר פה אחד גארי הופמן ליושב הראש החדש של הפרמיירליג, כשנתיים אחרי שריצ'רד סקודמור עזב בתום 18 שנה – כיהן מ-1999 ועד 2018. הופמן בן ה-59, בנקאי בכיר, יחל רשמית בתפקידו ב-1.6.2020 וכמובן שמטרתו הראשונה תהיה למזער ככל שניתן את נזקי מגפת הקורונה ולהשיב את הפרמיירליג לשגרה. הוא נבחר בהצבעה אנונימית שקיימו 20 מועדוני הפרמיירליג.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי