אבדיה: "ווילבקין יכול להוביל את מכבי ת"א לדברים גדולים"

סקוטי ווילבקין
סקוטי ווילבקין | לירון מולדובן

הגארד זכה לכתבה מחמיאה באתר היורוליג: "החיים בישראל טובים, אני מרגיש יותר בנוח ויותר בבית". כספי: "הוא חלק חשוב בפאזל". גם ספרופולוס והאנטר שיבחו

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

"החיים בישראל טובים. קל פה. זאת השנה השניה שלי, אני מרגיש יותר בנוח ויותר בבית". כך פתח סקוטי ווילבקין כתבה מצולמת שערכו איתו צוותי התקשורת של היורוליג. גארד מכבי תל אביב הראה השנה שיפור משמעותי והיה אחד הגורמים החשובים בחזרת הצהובים לצמרת של המפעל הבכיר באירופה.

ביורוליג הזכירו כי סקוטי ווילבקין, השחקן המצטיין של השנה ביורוקאפ לשעבר, היה השחקן המוביל של מכבי ת"א בעליה הראשונה לפלייאוף אחרי חמש שנים. הגארד הוליך את הצהובים במפעל עם 16.1 נקודות, 43.5% מהשלוש, 3.4 אסיסטים, 1.2 חטיפות ו-15.8 נקודות מדד בממוצע למשחק. הוא גם שיחק יותר מכל אחד אחר בקבוצה בזירה היבשתית (26:03 דקות). גם בליגת העל הוא פרח עם 46.2% מעבר לקשת (שני בליגה) בדרך ל-13.4 נק' ו-4.8 אסיסטים ב-24.8 דקות לערב (רביעי בקבוצה).

"ברור שסקוטי הוא חלק חשוב בפאזל שלנו", הבהיר עומרי כספי, שחזר בקיץ האחרון למכבי תל אביב אחרי תקופה של עשר שנים ב-NBA. "הוא מראה את הדברים שהוא מסוגל לעשות על מגרש הכדורסל והוא אחד המנועים המרכזיים שלנו באספקטים רבים של המשחק".

"אני מרגיש שחבורת השחקנים שיש לנו, כשסקוטי מוביל את הגארדים בדרך שהוא יכול – קליעה וגם הגנתית – אני מרגיש שאנחנו יכולים להיות בעיה (ליריבות)", הוסיף אות'לו האנטר, שהצטרף בתחילת העונה לאחר שזכה ביורוליג עם צסק"א מוסקבה וכבר חתם על הארכת חוזה במכבי תל אביב.

סקוטי הוא שחקן אדיר ומנהיג גדול", הסביר דני אבדיה הצעיר, שלאחרונה הודיע כי הוא מעמיד עצמו לבחירה בדראפט ה-NBA הקרוב. "אנחנו צריכים שהוא ימשיך לשחק כמו שהוא שיחק עד עכשיו. אני חושב שביחד עם הקבוצה הוא יכול להוביל אותנו לדברים גדולים".

"הוא מכיר עכשיו טוב יותר את הפילוסופיה שלי ואני מכיר אותו טוב יותר כשחקן", הודה המאמן יאניס ספרופולוס, שחתם גם הוא לשלוש שנים נוספות במועדון ומעניק לסקוטי ווילבקין הרבה גיבוי ובטחון. "הוא חלק גדול מהקבוצה וכולנו ביחד נצליח בסופו של דבר".

"זאת המטרה שלי לעונה: להיות טוב יותר מבעונה שעברה, להישאר ממוקד ולנסות לעשות מה שאני יודע לעשות", סיכם ווילבקין. "זאת השנה השישית שלי כמקצוען, כך שאני פשוט צריך להמשיך בתהליך ולדבוק בדברים שאני יודע שאני מסוגל לעשות".


המנוע של מכבי תל אביב. סקוטי ווילבקין (דני מרון)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי