גינזבורג: "זה הניצחון הכי גדול שלי, בצ'כיה יש טירוף מוחלט"

ננו גינזבורג
רונן גינזבורג | HECTOR RETAMAL/AFP/Getty Images

המאמן הישראלי לא מפסיק לחגוג את העלייה לשלב השני במונדובאסקט: "כל מה שנעשה מכאן והלאה יהיה בונוס. בכל פעם חשבתי שהגעתי לשיא, מתברר ששיאים נועדו להישבר"

(גודל טקסט)

"אין לי ספק, מדובר בניצחון הגדול בקריירה שלי כמאמן וההישג הגבוה ביותר שהגעתי אליו", אמר מאמן נבחרת צ'כיה ננו גינזבורג לספורט1 לאחר הניצחון 76:91 על טורקיה אתמול (חמישי), ניצחון שהעלה את צ'כיה לטופ 16 באליפות העולם המתקיימת בסין.

היריבה הבאה של גינזבורג וחניכיו תהיה ברזיל, במשחק שיתקיים מחר: "אני לא יודע איך ממשיכים מכאן. נתכונן לברזיל וננסה להפתיע גם אותם. זו משימה לא פשוטה, הם נבחרת נהדרת ומגיעים במאזן מושלם, אבל גם לפני טורקיה לא נתנו לנו סיכויים רבים. בגדול עשינו את שרצינו – לעלות לשלב השני של האליפות. כל מה שיהיה מעכשיו והלאה זה בונוס".

הישראלי בן ה-56 מאמן בצ'כיה מאז 2006. הוא החל כעוזרו של מולי קצורין בנימבורק, הפך למאמן הראשי של הקבוצה ובמקביל החל לאמן את הנבחרת הלאומית החל משנת 2013. "קורה כאן משהו מדהים", סיפר גינזבורג. "הטלפונים מכל העולם לא מפסיקים לזרום. בצ'כיה יש טירוף מוחלט. אנשים צפו במשחק, שנערך בשעות של עבודה. סיפרו לי שלאחר המשחק אנשים פשוט עזבו את עבודתם או כל עיסוק אחר ויצאו לרחובות. הייתה שם חגיגה. גם כאן בסין שחקנים לא מעכלים את שקרה. השחקנים שלי חוגגים, מגיע להם לשמוח. עשינו משהו גדול".

הצלחתו האישית: "היו לי לא מעט הישגים עם נבחרת צ'כיה ובכדורסל הצ'כי בכלל. לאחר כל נצחון גדול חשבתי שהנה הגעתי לשיא, אבל מתברר ששיאים נועדו להישבר. אין גאה ממני. כולם מציינים את העובדה שאני מישראל ומרגיש שאני מייצג כאן גם את המדינה שלנו".

מייצג גם את ישראל. רונן גינזבורג (HECTOR RETAMAL/AFP/Getty Images)
מייצג גם את ישראל. רונן גינזבורג (HECTOR RETAMAL/AFP/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי