קר אישר: דוראנט ייעדר גם מהמשחק השלישי בסדרת הגמר

קווין דוראנט
קווין דוראנט | AFP

האלופה תיאלץ להסתדר ללא הכוכב גם במפגש הבא נגד טורונטו רפטורס בגמר ה-NBA (בין רביעי לחמישי), על פי הערכות עשוי לשוב בסוף השבוע. לוני ותומפסון עדיין בספק למפגש הקרוב באורקל ארנה

(גודל טקסט)

גולדן סטייט תיאלץ להסתדר ללא קווין דוראנט גם במשחק השלישי של סדרת גמר ה-NBA נגד טורונטו רפטורס, כך אישר הערב (שלישי) מאמן הווריורס סטיב קר.

אחרי שהאלופה הצליחה לנצח בקנדה, להשוות את הסדרה ל-1:1 ולהרוויח את יתרון הביתיות בגמר, הביעו בגולדן סטייט ספקות באשר לחזרתו של KD כבר במשחק הבא (בלילה שבין רביעי לחמישי, 04:00), אלא שהיום התברר סופית כי הכוכב לא יוכל לשוב למשחק הראשון בסדרה שייערך באורקל ארנה. ב"יאהו" ספורט טענו כי בכל זאת קיימת אפשרות שהוא ישוב למשחק הרביעי בסוף השבוע, אחרי שמזה כחודש הוא מחמיץ את משחקי הפלייאוף, מאז נפגע ב-9.5 במשחק החמישי נגד יוסטון בחצי גמר המערב.

בנוסף לדוראנט שלא יהיה בסגל, בגולדן סטייט מקווים קווין שלוני וקליי תומפסון יעמדו לרשותם במשחק. לוני נפצע בכתפו במהלך הרבע השני במפגש האחרון מול הרפטורס ואילו חצי מה"ספלאש בראדרס", שהיה המצטיין במשחק האחרון, נאלץ לנטוש את הפרקט לאחר שקלע 25 נקודות ובבדיקת MRI שערך אובחנה מתיחה בשריר ההמסטרינג שלו. השחקן הצהיר מיד בסיום המפגש הקודם כי הוא "לא רואה אפשרות שלא אשחק במפגש הבא", אבל הווריורס עדיין סקפטים באשר לאפשרות.


דוראנט. עשוי לשוב למשחק הרביעי (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי