בארה"ב נפתחה עצומה: שנו את לוגו ה-NBA לדמותו של קובי

קובי בראיינט
קובי בראיינט | Sean M. Haffey/Getty Images

על מנת להנציח את זכרו של אגדת לוס אנג'לס לייקרס שנהרג בתאונת מסוק, אוהד הגיש בקשה לעצב מחדש את הסמליל המציג את צלליתו של ג'רי ווסט. רעיון נוסף שעלה: הפרשת המספר שלו בכל קבוצות הליגה

(גודל טקסט)

קשה להגיד כמה זמן יידרש לחובבי הכדורסל מסביב לעולם להתרגל למציאות שבה קובי בראיינט איננו בין החיים. אוהדי המשחק עם הכדור הכתום יתגעגעו לעד למספר 8 ו-24 של לוס אנג'לס לייקרס וכדי להנציח את זכרו, באתר "change" נפתחה הלילה (בין ראשון לשני) עצומה על ידי אדם שהזדהה כ-Nick M וביקש להפוך את קובי ללוגו החדש של ה-NBA.

כידוע, הסמליל של הליגה הטובה בעולם מבוסס על תמונה של ג'רי ווסט ומציג את צלליתו בצבע לבן מאז 1969. ווסט עצמו אמר לאחר שנודע לו על הטרגדיה: "קיבלנו היום את החדשות הכי הורסות שמישהו יכול לדמיין. אני כל כך עצוב בשביל הוריו של קובי, אשתו ונסה, בנותיו, אחיותיו כל אוהדי ה-NBA שקובי צרוב בליבם. האובדן שלו ושל בתו ג'יאנה וכל מי שנכח בטיסה הוא יותר מטרגי ובלתי נתפס".

אוהדים רבים הצטרפו לקמפיין ברשתות החברתיות ובדף האינטרנט של העצומה, מספר החתימות מטפס בכל דקה ונכון לשעה זו עומד על יותר מ-220 אלף. מחוות נוספות שהוצעו ברחבי הרשת הן: הפרשת המספרים 8 ו-24 בכל קבוצות הליגה, שבמשחק האול-סטאר הקרוב הקבוצות ילבשו כל אחת את אחד משני המספרים או שלוגו ה"ממבה" של קובי יופיע על הגופיה של כל קבוצה ב-NBA.

זוכרים את קובי בראיינט:
מותו של אדם: על לכתו של קובי בראיינט
"נתגעגע אליו לנצח": המחוות בארה"ב לזכרו של קובי בראיינט
ממבה לנצח: 24 תמונות אייקוניות של קובי בראיינט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי