הפסד שלישי למילווקי בלי יאניס, טורונטו ניצחה את יוטה

ג'מאל מארי
ג'מאל מארי | AAron Ontiveroz/MediaNews Group/The Denver Post via Getty Images

ללא היווני, מוליכת המזרח מוכת הפציעות איבדה גובה רב עם 109:95 אצל דנבר, אשר הובילה מהרבע הראשון ולא איבדה את היתרון עד לסיום. האלופה מאיימת על הפסגה עם 92:101 אצל הג'אז. אטלנטה ניצחה את שרלוט

(גודל טקסט)

הלילה (בין שני לשלישי) נערכו שלושה משחקים במסגרת ה-NBA, כאשר במוקד מילווקי הפסידה בפעם השלישית ברציפות, הפעם לדנבר. האלופה טורונטו גברה על יוטה והתקרבה עוד יותר למקום הראשון במזרח. במשחק הנוסף אטלנטה נזקקה לשתי הארכות כדי לנצח את שארלוט.

דנבר נאגטס – מילווקי באקס 95:109
הבאקס אמנם עתידים לסיים במקום הראשון במזרח, אך נראה שכרגע מצב הסגל בעייתי מאוד לאור מכת הפציעות. במשחק אתמול נגד דנבר – כשאריק בלדסו, כריס מידלטון וג'ורג' היל נעדרו בשל פציעות – ושמעל כולם בלט החיסרון של יאניס אנטטוקומפו הפצוע, המחשבה על ניצחון לא באמת הייתה ריאלית.

כבר ברבע הראשון הנאגטס פתחו פער דו ספרתי, ולמעשה סגרו את הסיפור במשחק. ג'מאל מארי הצטיין עם 21 נקודות ושישה אסיסטים, פול מילסאפ סיים עם דאבל-דאבל של 21 נק' ו-10 ריבאונדים. קייל קורבר הצטיין אצל מילווקי עם 23 נק'.

יוטה ג'אז  – טורונטו ראפטורס 101:92
האלופה טורונטו מאיימת על המקום הראשון. מקביל להפסד של הבאקס, סרג' איבאקה ופסקל סיאקם הנהדרים כיכבו במדי הראפטורס, אשרו ניצחו אצל יוטה ורשמו ניצחון רביעי ברציפות. הפער כעת מהמקום הראשון עומד על 6.5 משחקים. צמד השחקנים קלעו בספרות כפולות – 27 נק' כל אחד, כאשר איבקאה הוריד 13 כדורים חוזרים וסיאקם 11. רודי גובר הצרפתי הציג משחק מזעזע מבחינתו, לאחר שקלע שש נקודות בלבד והורחק לקראת הסיום.

תוצאה נוספת
אטלנטה הוקס – שארלוט הורנטס 138:143 (בתום שתי הארכות)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי