תומאס: "ג'ורדן היה האתלט הטוב ביותר, כיום יש 10 כמוהו"

מייקל ג'ורדן
מייקל ג'ורדן | GettyImages

כוכב העבר של דטרויט פיסטונס סירב להכיר בגדולתו של 'הוד אווירותו': "אם שחקנים כמו לברון ג'יימס וקווין ודורנאנט היו משחקים בשנות ה-80, מי היה הכי טוב בכל הזמנים?"

קבוצות: שיקגו בולס
(גודל טקסט)

אייזיאה תומאס שיחק במשך 13 שנים בשורות דטרויט פיסטונס וזכה עמה בשתי אליפויות NBA. כידוע, בין שיקגו לדטרויט שררה יריבות עצומה בסוף שנות ה-80 ותחילת ה-90, וכך גם בין מייקל ג'ורדן, כוכב הבולס, לתומאס, שהמשיך לערער על גדולתו של 'הוד אווירותו' בראיון שהעניק לרשת 'פוקס ספורטס'.

תומאס הסביר: "אני חושב שהכוכבים של היום לא מקבלים מספיק קרדיט על מה שהם עושים. מבחינה אתלטית, הדור הזה מתעלה על הדור שלי. מייקל ג'ורדן היה האתלט הטוב ביותר שראינו אי פעם והוא באמת עשה דברים מדהימים, אבל כיום יש בליגה עשרה או 11 שחקנים עם יכולת אתלטית כמו שלו.

"אז לא הייתה לנו, לשחקנים מהדור שלי, את היכולת האתלטיות שיש לשחקנים של היום. עם מה שעושים היום שחקנים כמו לברון ג'יימס וקווין דוראנט, תן להם לשחק בשנות ה-80, עם הכישרון, היכולת, המיומנות והאתלטיות שלהם, הם היו שולטים, אז מי הוא השחקן הכי גדול בגל הזמנים?" תהה תומאס.

אחרי הבאז המטורף שנוצר עם שידור שני הפרקים הראשונים, מחר (שני) יעלו בישראל שני פרקים נוספים של "הריקוד האחרון", סדרות דוקו שהפיקה ESPN ומשודרת בימים אלה גם ב"נטפליקס", וסוקרת את הקריירה של מייקל ג'ורדן בשיקגו בולס בשנות התשעים וכוללת צילומים שמעולם לא נראו מעונת 1997/98.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי