תכירו: "יובנטוס היא דיבאלדו". סארי התייחס למצבו של פיאניץ'

פאולו דיבאלה וכריסטיאנו רונאלדו | MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images

באיטליה החמיאו לצמד החלוצים של הגברת הזקנה שנראו מעולה נגד גנואה: "זו הייתה יצירת מופת, האלופה נראתה כפי שמצפים ממנה וכבשה שערים נפלאים", נכתב. המאמן שיבח: "הם למדו לשחק יחד". על הבוסני: "הוא מאושר"

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

יובנטוס התאוששה סופית מההפסד בחצי גמר הגביע כשגברה אתמול (שלישי) 1:3 על גנואה בחוץ במה שהיה ניצחון הליגה השלישי שלה ברציפות. המאמן מאוריציו סארי יכול להיות מרוצה ששלישיית החוד שלו הבקיעה – כריסטיאנו רונאלדו, פאולו דיבאלה וגם המחליף דוגלאס קוסטה. הפורטוגלי הרשית מחזור שלישי ברציפות והפעם לא בפנדל אלא בגולאסו אמיתי לחיבורים והשווה את מספר שעריו מהעונה שעברה – 28 כיבושים. הפעם הוא עשה זאת בשש הופעות פחות (37).

"יצירת מופת מצד יובנטוס שכבשה שלושה שערים נפלאים. היא שוב ביתרון ארבע נקודות במירוץ הסקודטו", נכתב ב"גאזטה דלה ספורט" שם המציאו כינוי חדש: "יובנטוס היא דיבא-לדו", כלומר שילוב של שני החלוצים "מאבק האליפות נראה טוב. דיבאלה סיפק הופעה", נכתב ב"קוריירה דלה ספורט". "יובנטוס הייתה פשוט נהדרת, כל שער בצבע", נכתב ב"טוטוספורט". יש לציין כי שבעה מעשרת שעריו של דיבאלה בליגה היו השער הראשון במשחק.

סארי אמר: "אני חושב שהקבוצה הצליחה היטב, גם במחצית הראשונה היו לנו מצבים מעולים. זה היה מאמץ קבוצתי נהדר שהוביל לכך שכבשנו שלושה שערים יפים. היינו זקוקים לזמן כדי לחזור לעצמנו ברמה הפיזית. אני שמח שבופון ממשיך איתנו, יהיו לו הרבה משחקים לשבור את שיא ההופעות".

דיבאלה חוגג ופיאניץ' אחריו | Paolo Rattini/Getty Images

על העברתו של מיראלם פיאניץ' לברצלונה: "אפילו לא דיברתי עם פיאניץ'. עשיתי את זה לעתים קרובות לאחר הסגר. ניסינו למצוא פיתרון ליכולת הפחות טובה שלו, וקודם כל להבין מה הסיבה. אני בטוח שהוא יצליח בזמן שנותר לו כאן ויעזור לנו. הוא רגוע ומאושר".

על כריסטיאנו: "רונאלדו מצוין. במחצית הראשונה הוא איים על השער חמש פעמים וזה אומר שהוא עשה מה שנדרש. כשהוא מחליט לפעול מהר, הוא הטוב מכולם. התכוונתי להחליף את דיבאלה אבל בחרתי בסופו של דבר ברונאלדו ששיחק הרבה במשחקים האחרונים. הוא ידע שהוא יוחלף אם נוביל 0:3 וקיבל זאת בשלווה. משהו השתנה ביכולת שלהם לשחק יחד, מבחינת התנועות, הם למדו לחפש אחד את השני לעתים קרובות. הם הבינו ששניהם יקצרו את הפירות".

בופון. מתי ישבור את השיא? | Paolo Rattini/Getty Image

רודריגו בנטקור: "שיחקנו נהדר, אנחנו מרוצים מהתוצאות האחרונות ורוצים להמשיך ככה אם כי יש לנו מה לשפר. עשינו בדיוק את מה שהמאמן ביקש מאיתנו. אני מרגיש שהשנה התפתחתי, בכל משחק אני נראה טוב יותר. זהו מאמץ של כל הקבוצה ולא אינדיבידואלי". הקשר האורוגוואי תרם שבעה בישולים ב-22 הופעות הליגה שלו העונה והוכיח שאפשר לסמוך עליו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי