שלישי: יובה יוצאת לסן סירו, היגוואין יחליף את דיבאלה

היגוואין | ALBERTO PIZZOLI/AFP via Getty Images

האלופה שפתחה פער מבטיח בצמרת מחפשת ניצחון שביעי ברציפות. פאולו המוצהב ייעדר. גם דה ליכט וקייליני בחוץ. הרוסונרי ינסו לגבור על הגברת הזקנה אחרי 12 משחקים. אימובילה יחזור להרכב לאציו שתתארח בלצ'ה

(גודל טקסט)

באיטליה נכתב לא מעט בימים האחרונים על כך שמאבק הסקודטו נסגר אחרי שיובנטוס פתחה פער של שבע נקודות מלאציו. אולם יש עוד לא פחות מ-24 נקודות בקופה. המחזור ה-31 בסרייה א' ייצא לדרך מחר (שלישי) עם שני משחקים. יובנטוס תתארח בסן סירו אצל מילאן בתקווה להמשיך את התנופה שלה, ולאציו, שהובסה על ידי הרוסונרי, תרצה להוציא עצבים על לצ'ה בחוץ.

מילאן – יובנטוס (22:45)

בלי ששמנו לב, האלופה הנצחית חיברה כבר שבעה ניצחונות ליגה רצופים. נכון שהיא הפסידה בגמר הגביע לנאפולי וגם נכנעה 1:0 לליון בליגת האלופות, אך הקבוצה של מאוריציו סארי נמצאת בכושר טוב ומתחילה לקבל צורה. מאז החזרה מפגרת הקורונה היא ניצחה בכל ארבעת משחקי הליגה בהם כבשה לא פחות מ-13 שערים. ככה זה כשצמד החלוצים פאולו דיבאלה וכריסטיאנו רונאלדו כבשו בכל המשחקים האלה, חלקם יפים במיוחד.

יובה תרצה להמשיך בכושר הטוב שלה אך תצטרך לעשות זאת ללא מספר שחקני מפתח. הבלם מתייס דה ליכט ייעדר בשל צהובים. לאור העובדה שהקפטן ג'ורג'יו קייליני צפוי להיעדר בשל פציעה, למאמן תהיה בעיה בהגנה. נראה שדניאל רוגאני יפתח בהרכב לראשונה מאז הקורונה. כשירותו של מריח דמירל מוטלת בספק. וגם דיבאלה ייעדר בגלל צהובים וגונסאלו היגוואין ישתחל ל-11. גם אלכס סנדרו וסמי קדירה ייעדרו בוודאות.

באיטליה החמיאו למאמן שמצא את הנוסחה. "סארי החייה את יובה מחדש", נכתב ב"גאזטה דלה ספורט", שם המאמן זכה לקרדיט על היכולת של דיבאלה, רודריגו בנטקור וחואן קוואדראדו שטובים יותר מאשר בעונה שעברה.

שחקני יובנטוס. מחפשים עוד ניצחון | Valerio Pennicino/Getty Images

הרוסונרי מגיעים למשחק אחרי ה-0:3 הגדול על לאציו במשחקם הטוב ביותר העונה. בכלל, מילאן בכושר טוב, הייתה קרובה להדיח את יובה בחצי הגמר ובליגה אספה 10 נקודות מ-12 כשהיא מנצחת גם את רומא ומביסה בקלילות את לצ'ה. היא רחוקה רק שתי נקודות מהמקום השישי המוליך לליגה האירופית.

אלא שהקבוצה של סטפנו פיולי תצטרך להסתדר ללא הקאן צ'להאנולו שכבש במחזור האחרון אך נפצע. אלכסיס סאלמאקרס ימשיך בהרכב בזמן שאנטה רביץ' ימתין על הספסל. סמו קסטייחו, מתאו מוסקיו ולאו דוארטה הפצועים ימשיכו להיעדר. אנטה רביץ' צפוי לעלות מהספסל בזמן שלזאטן איברהימוביץ' יתעייף. מעבר לכך הרי שמילאן לא הצליחה לנצח את יובה בכל 12 המשחקים האחרונים בכל המסגרות. הניצחון האחרון הגיע לפני כמעט ארבע שנים (דצמבר 2016) בזכות שער של מנואל לוקאטלי.

לצ'ה – לאציו (20:30)

הקבוצה של סימונה אינזאגי רוצה להתאושש אחרי הפסד מאכזב במיוחד. החדשות הטובות הן שמלך שערי הליגה, צ'ירו אימובילה (29 כיבושים ב-29 הופעות) ישוב ל-11 לאחר שריצה עונש השעייה. גם פיליפה קאסידו יהיה בסגל. מנגד, סרג'י מילינקוביץ'-סאביץ' וחואקין קוארה ייעדרו בשל פציעה. מאז החזרה מהפגרה ספגה הקבוצה שמונה שערים והיא חייבת להשתפר, אך נראה כי לצ'ה, שהפסידה בכל ששת מחזורי הליגה האחרונים ומדורגת מתחת לקו האדום היא בהחלט יריבה נוחה.

צ'ירו אימובילה חוגג. הקבוצה זקוקה לו | ISABELLA BONOTTO/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי