אכזבה במכבי חיפה מהמחליפים, אשכנזי: "המטרות שלנו ברורות"

כעס גדול בקרב הירוקים לאחר הפסד הבכורה בעידן בכר, במועדון ביקרו: "נראה שחלק מהמחליפים לא מתאימים לרמה של מירוץ האליפות, הם באו בגישה לא טובה". הקשר הבהיר: "נשתפר בדרבי". חלאיילה שהרשים עשוי להצטרף

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

אכזבה גדולה נרשמה אתמול (רביעי) במכבי חיפה לאחר ההפסד הראשון בעידן ברק בכר, שהגיע במחזור השני של גביע הטוטו בו הירוקים נוצחו 1:0 אצל בני סכנין. עיקר הכעס של אנשים במועדון הגיע בעקבות הגישה של חלק מהשחקנים, שרבים מהם קיבלו הזדמנות בהרכב על מנת להרשים את צוות האימון.

מרבית מהשחקנים שקיבלו את חולצת ההרכב אתמול אינם מיועדים להרכב הראשון בפתיחת הליגה, וגורם במועדון התייחס להפסד בדוחא: "אומנם אנחנו רק בתחילת ההכנות ובאמצע מחנה אימונים ויש עומסים, אבל חלק מהשחקנים באו בגישה לא טובה. נראה שחלק מהמחליפים לא מתאימים לרמה של אליפות ונצטרך לתת את הדעת על כך".

למעשה, מכבי חיפה תסיים ביום שישי הקרוב את מחנה האימונים שלה, ולא מן הנמנע שהמאמן יערוך מספר שיחות עם שחקנים מהסגל. הקשר יובל אשכנזי היה מאוכזב מאוד בסיום המשחק: "אנחנו מתרכזים יום יום בלעבוד קשה ולהשתפר כמה שאנחנו יכולים. כרגע אנחנו לא צריכים להיות מודאגים. אני יודע שכל השחקנים ילמדו מהמשחק הזה. נלמד מהטעויות ונבוא כבר לדרבי חזקים ומוכנים יותר".

יובל אשכנזי | מאור אלקסלסי

על המאמן החדש הוסיף אשכנזי: "בכר הוא מאמן מצוין ואני מרגיש מצוין. אנחנו רק בהתחלה. לומדים דברים חדשים לגבי כל השוני מבלבול אז כל מאמן והשיטות שלו, ומתקדמים הלאה. המטרות שלנו ברורות. אנחנו יודעים טוב מאוד למה מכבי חיפה מסוגלת ומה היא צריכה לעשות, אבל כרגע מתרכזים במשחק ביום ראשון".

בגזרת הרכש, הקבוצה מהכרמל מעוננינת לצרף כמה שיותר מהר בבלם וקשר אחורי, ובנוסף בוחנים אפשרות לצרף שחקן כנף כשבין השמות נמצא אלברו ריי הספרדי. מעבר לכך, בחיפה ממשיכים לעקוב אחרי חלוץ סכנין עוסאמה חלאיילה, כפי שפורסם לראשונה בספורט1.

המעקב של סגנית האלופה אחרי חלאיילה התחיל כבר לפני חודשיים, ואתמול החלוץ הרשים עם משחק נהדר ושער ניצחון. בחיפה הוסיפו כי לאור היחסים הטובים בין המועדונים, לבטח אחרי עסקת השאלתו של איקוום אוטין, לא מן הנמנע שהשיחות לגבי החלוץ יזורזו.

במקביל, נודע כי בתביעת בוררות נגד בני סכנין פסק הבורר כי מכבי חיפה תקבל כ-200 אלף דולר על הקשר ג'אבר עטאא. במהלך שלוש שנים וחצי ניסו אנשי חיפה להגיע להסכמות עם בני סכנין, תוך שיחות שנוהלו ברוח טוב ובשמירה על מערכת יחסים טובה לאורך התקופה. לבסוף, נוכח הזמן שעבר, לא נותרה ברירה לירוקים שנאלצו לפנות לבוררות – שהסתיימה כאמור בפסיקה לטובתם.

אוסאמה חלאילה חוגג | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי