Sport1 Banner

נאתכו: "יש תקווה ואמונה שהתחזקנו. סלובקיה? רוצים לנצח"

קפטן נבחרת ישראל שיתף בתחושותיו לאחר התיקו בסקוטלנד: "היה משחק מאוד חיובי גם התקפית וגם הגנתית. הוכחנו שאנחנו יכולים לעמוד שווה בשווה גם בחוץ". על היריבה הבאה: "נגיע מוכנים, זה משחק של 50\50"

(גודל טקסט)

משחק הפתיחה של נבחרת ישראל בגביע האומות, שהיה הראשון של וילי רוטנשטיינר על הקווים, הסתיים אתמול (שישי) בתיקו 1:1 נגד סקוטלנד במשחק החוץ, תיקו שהביא איתו לא מעט סיבות לאופטימיות. ביום שני הקרוב תארח הנבחרת את סלובקיה.

השחקנים קיימו היום אימון שחרור, כאשר רוטנשטיינר ערך עמם שיחה ועשה להם היכרות ראשונית עם נבחרת סלובקיה, אשר נוצחה אתמול 3:1 על ידי צ'כיה. רק מחר הנבחרת תטוס בחזרה לישראל ומיד עם הגעתה תצא לאצטדיון בנתניה לאימון הבודד והמסכם ולמסיבת העיתונאים לקראת המשחק.

הקפטן ביבראס נאתכו, שהיה לא רע בכלל במרכז השדה, סיפר את תחושותיו על המשחק הקודם והתייחס גם למשחק הבא. "אני חושב בגדול המשחק היה מאוד חיובי שלנו, גם בבחינה ההגנתית וגם ברמה ההתקפית". נאתכו המשיך: "עשינו את מה שתכננו לפני המשחק. ברור שאפשר לעשות דברים יותר טוב אבל מבחינה הגנתית הם כמעט לא הגיעו למצב הבקעה ולנו כן היו מצבים – מצב אחד מסוכן של מואנס דאבור מחמישה מטרים, לפני שספגנו, וגם לאחר שספגנו. במשחק חוץ הגענו ועשינו את המשחק שעשינו. יש דברים לשפר ולאט לאט נעבוד על זה אבל בסך הכל מאוד חיובי".

ביברס נאתכו בפעולה נגד ראיין כריסטי | Ian MacNicol/Getty Images

המשחק נגד סקוטלנד בעוד חודש: "לדעתי המשחק לא שייך, בנבחרת אתה לא יודע מה יהיה בעוד חודש. מי יהיה, איזה שחקנים יגיעו אבל כן יש לנו תקווה ואמונה שהתחזקו, גם בחוץ אנחנו יכולים להתמודד שווה בשווה. אני חושב שזה יהיה משחק שונה לגמרי עוד חודש". למעשה, הקפטן שותף לתחושה של חבריו.

המשחק נגד סלובקיה: "היום בערב באימון נלמד את היריבה כמו שצריך ונגיע מוכנים, אבל ברור שבבית שלנו נרצה לנצח, נשאף לנצח, אני חושב שזה משחק של 50\50, בואו נראה".

עוד באותו נושא: ביברס נאתכו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי