מר ישראל לנוער: "התחלתי בתור ילד שמן ואז הגעתי לאנורקסיה"

בן אסד | אלבום פרטי

בן אסד, בסך הכל בן 20, מספר: "עשיתי דיאטה קיצונית, שקלתי 38 קילו בגיל 13. אמרתי למאמן בחדר כושר שאהיה אלוף ישראל". כיום הוא מייסד תכנית כושר ענקית: "השאיפה להפוך את העסק לגדול ביותר בנושא כושר בארץ"

(גודל טקסט)

בן אסד, בסך הכל בן 20, סיים פעמיים ברציפות כאלוף ישראל לנוער בפיתוח ועוד פעמיים כסגן אלוף – כל זה עוד לפני גיל 18. אסד הוא מייסד תכנית הכושר הגדולה והמוצלחת ביותר ישראל – OneBody ("וואן בודי").

"אני מחזיק בכרטיס מקצוען מטעם IBFF, הפדרציה הבינלאומית של פיתוח הגוף, שמקנה גישה לתחרויות בחו"ל", מספר אסד. "הפכתי למנטור של כושר ויועץ לאנשים בענייני תזונה. אחרי שזכיתי פעמיים באליפות ישראל פתחתי את החברה שלי, שבה אני מלווה אנשים בצורה אישית ומקצועית עד למטרה שלהם. אני בונה תפריט תזונה ואימונים מדויק ונכון עבורם. בשנה האחרונה זה תפס תאוצה של 250% בביקוש. אני מלווה אנשים בתור מנטור ובתור אחד שמבין אותם. אני מסדר להם תפריט מותאם ונכון שמתייחס להרגלים שלהם ומוביל אותם להתמדה".

איך התחלת עם זה?
"התחלתי בתור ילד שמן. כמו שזה נשמע. שמנמן. בערך בגיל 12 וחצי משהו הסתובב אצלי. עשיתי דיאטה קיצונית. הורדתי בה יותר מ-20 קילו, ואחרי שחגגתי בר מצווה הגעתי למצב קיצוני. הגעתי לאנורקסיה, הייתי ילד ששקל 38 קילו. אחרי כך התחלתי לחדר כושר. בעצם, מאותו יום שהלכתי לחדר כושר אמרתי למאמן שאהיה אלוף ישראל. אחרי שנה וחצי כבר השתתפתי בתחרות הראשונה שלי, שקלתי כבר מעל ל-60 קילו. ככה אני, הולך עד הסוף. אותו מאמן שאמרתי לו בחדר כושר בגיל 13 שאהיה אלוף ישראל צפה בי בתחרות הראשונה שזכיתי בה והייתה לי סגירת מעגל. היום, בסופו של יום, אותה קבוצה של מאמנים באותו חדר כושר – מתאמנים אצלי היום בשיטה שלי".

איזה ויתורים צריך לעשות בתור מפתח גוף?
"הוויתור העצמי בתור מפתח גוף ובתור ילד שמגיל 16 נכנס לתחום הזה בצורה כל כך חזקה הוא ויתור על חברים, על חיי משפחה, על זוגיות ועל הכל. כל זה כי יש לך מטרה מסוימת. גם כשפתחתי את העסק, זה היה כדי להגשים לאנשים חלומות. להפוך להם את החלומות למציאות. אנחנו עובדים בשיטת PM, שהמטרה שלה היא להביא להתאמה מושלמת עם ליווי אישי וצמוד שלי".

"השאיפה שלי היא להפוך את העסק לגדול ביותר בנושא הכושר במדינת ישראל", מספר אסד. "אני רוצה להביא לאנשים את הכלים הנכונים ביותר ולהראות להם את הדרך המדויקת שלהם להצלחה, איתי ועם הצוות שלי. הדבר העיקרי ביותר שלמדתי בתחום הוא שכדי להצליח הכי חשוב זה להאמין בעצמך. גם כשהכל נראה קשה ואפור, צריך לזכור שיש אנשים שעברו דברים דומים והכל אפשרי. הכל מתחיל במעשים, ועוד לפני הכל מתחיל במחשבה".

האם הקורונה משפיעה על האימונים: "אין בעיות, להפך. זה נוח לגמרי, כי אנחנו עובדים דרך האונליין, וזה נותן יתרונות על פני אנשים אחרים. אני זמין כמעט 24/7 לכל שאלה והתייעצות ולשינויים יום יומיים ורגעיים. התכנית הזו באה להחליף באופן ישיראת כל הגישה שיש כאן בארץ בתחום הכושר".

בן אסד | אלבום פרטי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי