מכבי תל אביב תדהים במדריד? "רוצים לעשות את הבלתי ייאמן"

play
ווייד בולדווין מכבי תל אביב | אתר רשמי, Djordje Kostic and Dragan Tesic
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 29.1 08:35

הצהובים יפגשו את ריאל מדריד, הקבוצה הכי טובה ביורוליג, אחרי שלא ניצחו אותה בחוץ במשך 14 שנים (21:30): "שחקנים לקחו קשה את התבוסה להם בסיבוב הראשון" . ג'ייק כהן: "ראינו קבוצות שמנצחות אותם, גם בספרד"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תעלה הערב (שלישי, 21:30) לויזינק סנטר שבמדריד למשחק חוץ נגד ריאל מדריד שכל הסיכויים נגדה. גם הקבוצה הטובה באירופה, שמגיעה אמנם פצועה אבל עדיין נחשבת לפייבוריטית ברורה, וגם ההיסטוריה. כמעט 14 שנים עברו, ו-14 מפגשים, מאז ניצחו הצהובים את ריאל בחוץ.

וולטר טבארס, שחקן ריאל מדריד
ריאל מדריד תישאר מושלמת? טבארס | GettyImages, Sonia Canada

במכבי יודעים שלהגיע עם מעט ציפיות למשחק יכול לעזור לשחקנים להגיע משוחררים מצד אחד, אבל מנגד זוכרים את הביקור בעונה שעברה במדריד, אז הגיעו במצב דומה, וזכו לתבוסה קשה. "אנחנו רוצים לעשות את הבלתי יאומן", אמרו במועדון, "כולנו יודעים מי זאת ריאל מדריד, גם בלי טבארס וסרחיו יוי. הם זרקו את המשחק נגד גראן קנאריה בתחילת השבוע כדי להגיע מוכנים אלינו. אם נדע לשחק את המשחק שלנו, נוכל להיות תחרותיים".

בקבוצה לקחו קשה את התבוסות האחרונות לריאל, גם במשחק הביתי בבלגרד, וגם בעונה שעברה, כשהניצחון שהושג בטווח, בסיום העונה הסדירה ביורוליג אשתקד, היה במשחק שעל הנייר היה חשוב הרבה יותר למכבי מאשר ליריבה. "יש לנו שחקנים שלקחו את מה שקרה נגד ריאל בבלגרד באופן אישי, ונקווה שיגיעו להגיב", סיפרו במועדון.

ג'ייק כהן, מכבי תל אביב
חושבים כבר על המשחק הבא? כהן וקטש | אימג'בנק GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

ג'ייק כהן אמר לקראת המשחק כי: "היה שבוע קשה, אנחנו יודעים שריאל קבוצה טובה מאוד. יש לנו הרבה בטחון ואמונה בעצמנו ואם נעשה את העבודה שלנו, נהיה במצב טוב. הם הראו במשחק הראשון כמה ניסיון וכישרון יש להם. אני חושב שגם לנו יש את זה ואנחנו צריכים לשחק טוב מאוד. ראינו קבוצות שמנצחות אותם, גם בספרד, ואנחנו צריכים לעשות את העבודה שלנו. אנחנו תמיד מנסים להשתפר ורוצים תמיד להתקדם".

בניגוד לשבוע שעבר, עודד קטש לא צפוי לשחק ברוטציה מהודקת מדי. לצהובים מחכה משחק משמעותי מאוד נגד באסקוניה, קבוצה שנמצאת איתם במאבק על הכניסה לפלייאוף ולפליי אין. הבאסקים ישחקו הערב במינכן, במשחק משמעותי מאוד עבורם, והצהובים אם יסדרו את הרוטציה כפי שצריך, אמורים להגיע רעננים יותר מהם להתמודדות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי