פארגו זכה למחמאות. זלמנסון: "צריכים להיות מרוכזים במשך 40 דקות"

הסנטר של הפועל ירושלים מעדיף להסתכל על חצי הכוס המלאה: "החבר'ה נלחמו ויש גם דברים טובים לקחת מהמשחק הזה". שביעות רצון מהרכז שקלע 13 נק' בבכורה: "היו לו דקות מצוינות", אמר קטש

(גודל טקסט)

מי שחשב שעזיבתם של טיישון תומאס וג'ייקובן בראון תפגע ביכולת של הפועל ירושלים להתמודד עם מכבי תל אביב, קיבל אתמול (שני) תשובה כאשר במשך יותר ממחצית, האדומים שלטו במשחק מול האלופה ביד אליהו. אלא שדווקא ברבע האחרון, מחזיקת הגביע יצאה מהשטף ההתקפי שלה, נפלה אל מול הפיזיות של היריבה ושמטה את מה שהיה בדרך להיות הניצחון הרביעי שלה על היריבה המושבעת בעונה הנוכחית.

זה התחיל מצוין עבור הירושלמים. ג'יימס פלדין קלע, עמנואל טרי התעופף וג'רמי פארגו עלה מצוין מהספסל להופעת הבכורה שלו בקבוצה מהבירה, שהכל בהתקפה שלה תקתק והאינטנסיביות שלה בהגנה גרמה למכבי תל אביב לאבד 11 כדורים לעומת 6 אסיסטים בלבד בשני הרבעים הראשונים, כשגם את המיני-קאמבק של הצהובים ברבע השלישי שרדו השחקנים של עודד קטש. ב-10 הדקות המכריעות, כאמור, הכל התפרק.

"קצת הורדנו הילוך באינטנסיביות, אנחנו יודעים שמכבי קבוצה מספיק איכותית כדי לנצל את זה וצריכים להיות מרוכזים במשך 40 דקות נגדה", אמר עידן זלמנסון על דקות הסיום הלא טובות של קבוצתו. קטש נימק את הנפילה ברבע האחרון: "לא שיחקנו את הכדורסל השוטף שלנו, נכנענו לאגרסיביות שלהם. הגבוהים יכלו להיות יותר סבלניים, איבדנו את הריווח בהרבה מאוד מקרים. חלק מזה בגלל עייפות של שחקנים וחלק כי צריך עוד כימיה, שאני מאמין שתגיע בהמשך כשנהיה מתואמים גם עם טרי ופארגו".

ג'רמי פארגו קיבל פרחים מהאקסית לפני פתיתח המשחק | דני מרון

רכז הרכש של האדומים לא הראה שום סימני חלודה במשחקו הראשון בקדנציה החמישית שלו בישראל. פארגו חדר את ההגנה והגיע פעם אחר פעם לטבעת והוסיף שלשה חשובה מאוד בדקות האחרונות, שלא הספיקה לניצחון. "יחסית להופעה ראשונה היו לו דקות מצוינות", אמר מאמנו, "התיאום איתו יתפתח בהמשך וגם שאר השחקנים יוכלו ליהנות ממנו". זלמנסון הוסיף: "הוא היה מצוין ועזר לנו מאוד. הוא עדיין טרי ובקושי שיחק איתנו 5 על 5 באימונים, אני בטוח שעוד נראה ממנו דברים אפילו יותר טובים. אני מאוד נהנה לשחק איתו".

השורה התחתונה אינה זו שציפה לה בירושלים, אך בקבוצה ידעו גם להסתכל על חצי הכוס המלאה ומעבר לעובדה שכבר ביום חמישי הבא יוכלו לפצות על ההפסד כשיארחו את מכבי תל אביב בארנה, האדומים מודעים לכך שהמשחק שחשוב לנצח צפוי להתקיים בעוד חודש – בגמר הפיינל פור. "החבר'ה נלחמו ויש גם דברים טובים לקחת מהמשחק הזה", סיכם זלמנסון, "בסוף, אנחנו יודעים איפה סופרים את הכסף ולשם נגיע מוכנים – זה בטוח".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי