כארם משעור חתם במכבי תל אביב לשנתיים

כארם משעור
כארם משעור | אתר רשמי

כפי שפורסם לראשונה בספורט1 לפני כחודשיים, קפטן בני הרצליה מצטרף לקבוצתו של נבן ספאחיה ויהיה הישראלי-ערבי הראשון במועדון. לקבוצה מהשרון תהיה זכות ראשונים להחזירו אם ישוחרר לפני תום החוזה

(גודל טקסט)

כבר לפני כחודשיים פרסמנו לראשונה בספורט1 על מעברו הצפוי של כארם משעור למכבי תל אביב, אבל הבוקר (ראשון) זה הפך לרשמי – קפטן בני הרצליה עבר לצהובים בחוזה לשנתיים עם אופציה לעונה שלישית.

משעור בן ה-26 (1.98 מטרים) רשם ממוצעים של 14.5 נקודות, 10.3 ריבאונדים, 1.5 חטיפות ו-1.2 אסיסטים בעונה האחרונה ואף זכה בתואר מלך הכדורים החוזרים של 2016/7. מי שדחפו מלכתחילה להחתמת הפורוורד, עוד לפני סיום העונה, היו בעלי מכבי תל אביב אודי רקנאטי ובנו שי.

השחקן ישתכר 550 אלף דולר בשתי העונות הראשונות, למרות דרישות גבוהות יותר מצדו בתחילת המשא ומתן שעמדו על 350 אלף דולר לעונה.

לפי הודעתה של מכבי תל אביב, לבני הרצליה תהיה זכות ראשונים להשיבו למועדון במידה שמכבי תל אביב תרצה להשתחרר מחוזהו לפני הזמן. הוא כמובן הישראלי-ערבי הראשון שישחק במדי מכבי תל אביב בכדורסל.

משעור נולד בנצרת למשפחה ערבית-נוצרית ובגיל 13 החל לשחק במחלקת הנוער של מכבי ימק"א נצרת ולאחר מכן בעמק יזרעאל איתה הגיע לגמר גביע המדינה לנוער ב-2009 – משחק בו קלע 28 נקודות וקטף 15 כדורים חוזרים. לבוגרים הוא עלה ב-2009/10, אז שיחק בליגה הארצית עם עמק יזרעאל. לאחר מכן הצטרף לאוניברסיטת נבדה בלאס וגאס ורשם שנתיים נוספות באוניברסיטת מורהד סטייט מקנטאקי מה-NCAA.


משעור. היסטוריה במכבי תל אביב עם צירופו (עדי אבישי)

כשחזר לישראל בקיץ 2015 חתם משעור בבני הרצליה, הוא מככב בשנתיים האחרונות ובחודש מארס האחרון אף מונה לקפטן. למשעור ממוצע נפלא של דאבל דאבל למשחק הודות ל-14.5 נקודות ו-10.3 ריבאונדים לצד 1.5 חטיפות למשחק. בנוסף משעור זומן לסגל הרחב של נבחרת ישראל לקראת היורובאסקט בקיץ הקרוב בתל אביב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי