קדנציה שלישית בליגת העל: דרו קרופורד חתם בהפועל חולון

האמריקאי (32, 1.96 מ') ששיחק בעבר בבני הרצליה ומכבי ראשון לציון, נשוי לישראלית ואם יקבל אזרחות לפני פתיחת העונה, לא ייחשב לזר

קבוצות: הפועל חולון
(גודל טקסט)

הפועל חולון הודיעה היום (ראשון) על צירופו של דרו קרופורד, שחתם על חוזה לעונה ולמעשה חוזר לקדנציה שלישית בליגת העל, אחרי עונות מוצלחות בבני הרצליה ומכבי ראשון לציון. האמריקאי נשוי לישראלית ונמצא כבר מעל שנה בתהליך קבלת אזרחות. אם יקבל אותה עד לפתיחת העונה ייחשב לישראל, ואם לא אז ישחק כל העונה כזר. ייתכן שחולון גם תמתין אם רישומו לליגה עד שיקבל את האזרחות, ובינתיים הוא ישחק רק בליגת האלופות. במצב הזה, החלטה תתקבל סמוך לפתיחת העונה.

קרופורד (בן 32, 1.96 מ') העמיד בעונה הקודמת ממוצעים של 10.6 נקודות, 3.6 ריבאונדים ו-1.3 אסיסטים ב-23 דקות משחק במדי טרנטו האיטלקית. בעבר שיחק בין השאר בלודוויגסבורג מגרמניה, קרמונה וברשיה האיטלקיות, אנדורה הספרדית, גזיאנטפ מטורקיה וארמני מילאנו איתה שיחק ביורוליג.

דרו קרופורד שחקן מכבי ראשון לציון
דרו קרופורד שחקן מכבי ראשון לציון | ברני ארדוב

המאמן עמית שרף התייחס להחתמה: "דרו מביא קודם כל מנהיגות ואופי מיוחד לחדר ההלבשה ואני שמח מאוד שהוא מגיע אלינו. הוא יוסיף לנו באירופה עומק וגיוון בעמדות הגארד והפורוורד. ההחתמה שלו היא קודם טובה לטווח הארוך ומראה על מחשבה קדימה ורצון של ההנהלה להיות עם הסגל הישראלי הטוב ביותר שאפשר גם בעונות הבאות".

היו"ר איתן לנציאנו אמר: "שמח מאוד שהצלחנו להחתים את דרו, שחקן עם רזומה מרשים מאוד כולל עבר ביורוליג. אנחנו מקווים שבמקביל תהליך האזרוח שלו יסתיים במהרה ובהצלחה, וככה נרוויח אותו גם כשחקן ישראלי. בכל מקרה אני שמח שדרו בחר להגיע אלינו על פני הצעות רבות שהיו לו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי