ההכנה עולה שלב: מכבי תל אביב "רוצה לראות התקדמות" נגד פנרבחצ'ה

play
אבי אבן, שמעון מזרחי, עודד קטש | דני מרון
מאמן מכבי תל אביב עודד קטש עם אבי אבן 05:00

הצהובים יקיימו משחק הכנה ראשון באירופה מול קבוצתו של ים מדר (ו', 16:00) בטורניר רודוס, בו יפגשו גם את פנאתינייקוס: "התוצאות פחות חשובות"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תפגוש מחר (שישי, 16:00) את פנרבחצ'ה הטורקית, בה משחק ים מדר, במסגרת טורניר רודוס בו תשתתף גם פנאתינייקוס. המשחק השני של הצהובים בטורניר יהיה נגד הקבוצה היוונית ביום ראשון בצהריים, כאשר בסוף השבוע הבא תשחק האלופה הישראלית גם בטורניר הכנה בקפריסין.

מכבי תל אביב הגיעה שלשום ליוון, במה שהפך לנסיעה הראשונה שלה השנה אחרי שלושה שבועות של אימונים בישראל ומשחק הכנה מוצלח אחד נגד הפועל חולון. עודד קטש ושחקניו קיימו כבר שני אימונים ביוון, ורואים בטורנירים הקרובים כהכנה המשמעותית ביותר שלהם למשחק היורוליג הראשון, בעוד שלושה שבועות מהיום נגד פרטיזן בלגרד ביד אליהו.

בצוות המקצועי סיפרו בשבועיים האחרונים כי התחושות שונות לחלוטין לעומץ קדם העונה בשנה שעברה, בה חסרה מכבי תל אביב את לורנזו בראון בזמן שהתחברה קבוצה חדשה, לעומת ההכנה הנוכחית בה עובדים בצוות על אלמנטים חדשים ובמקביל מנסים להתאים את השחקן החדשים לשיטה של קטש.

מאמן מכבי תל אביב עודד קטש
עונה שנייה. קטש | דני מרון

עוד כדורסל ישראלי

בונזי קולסון: "אני לא שחקן מלוכלך. רק משדר ליריב שלא יהיה לו קל" מכבי תל אביב חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם אליצור שומרון איגוד הכדורסל גיבש נוהל נגד הדלקת אבוקות באולמות

"התוצאות הן הדבר הפחות חשוב במשחקי האימון הללו", סיפרו במכבי תל אביב לקראת פתיחת טורניר רודוס, "אנחנו רוצים לראות התקדמות ממשחק למשחק, גם של כל שחקן באופן אישי, וגם של כל הקבוצה ביחד. אנחנו משחקים נגד יריבות איכותיות מאוד, כאלה שהשקיעו הרבה מאוד כסף כדי להגיע לצמרת העונה, ויהיה מעניין לבחון את עצמנו ברמה הזאת נכון לעכשיו".

עודד קטש הוסיף: "אנחנו מתרגשים לפתוח את הטורניר מחר, טורניר ברמה גבוהה עם קבוצות מצוינות. אנחנו מרגישים טוב ועושים מחנה אימון טוב מאוד, נרצה לנסות הרבה דברים מחר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי