בעלי הפועל תל אביב: "נדאג להשלים את החיזוקים בימים הקרובים"

play
גם עופר ינאי יודע: "אי אפשר לנצח בלי לשמור" | אודי ציטיאט
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 17.4 02:46

רומז על החתמה? עופר ינאי במסר לאוהדים: "מי שחשב שוויתרנו על העונה ונחסוך במשאבים, לא מבין מי אני. אחריותי לוודא שיש לנו הכלים לסיים בצורה הכי טובה"

(גודל טקסט)

בעלי הפועל תל אביב עופר ינאי שוב פונה אל קהל אוהדי הקבוצה ב-X (לשעבר טוויטר). הערב (רביעי) צייץ ינאי על רקע המינוי של סטפנוס דדאס למאמן האדומים עד תום העונה, והוסיף רמז לכך שיגיע בקרוב גם שחקן חיזוק.

"מי שחשב שוויתרנו על העונה, לא מבין מי אני", כתב ינאי. "מי שחושב שנחסוך במאמצים או משאבים ולא נדאג לחיזוקים הנדרשים – כנ"ל. זה ביזנס לא קל וזו השנה הראשונה שלי. גם לא קל להביא שחקנים או מאמנים תחת מופע הזיקוקים האחרון. העובדה שאנחנו משחקים משחקי בית לא בבית – גם היא לא עוזרת. אבל כל זה לא משנה. אנחנו בישורת האחרונה והאחריות שלי היא לוודא שיש לנו את כל הכלים לסיים את העונה בצורה הכי טובה".

ינאי הוסיף: "נדאג להשלים את החיזוקים בימים הקרובים וכולנו ביחד – שחקנים, מאמנים, הנהלה וקהל, נגיע לסוף העונה בשביל להילחם עד הסוף".

עופר ינאי בעלים הפועל תל אביב
מבטיח שהחיזוק בדרך. עופר ינאי | אודי ציטיאט

כזכור, הבעלים של הפועל תל אביב רמז ברשת החברתית גם על פיטוריו של המאמן דני פרנקו בערב ההדחה מגביע המדינה, ובנוסף השתמש בפלטפורמה הזו לאורך העונה כדי להתייחס בין היתר לאירועי האלימות וההתפרעות בקרב אוהדי הקבוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי