הזעזועים ממשיכים: דז וולס עזב את הפועל תל אביב

הקלע שלא התלבש בחודש האחרון מצטרף לוויל קאמינגס שעזב גם כן. האדומים ישחקו עם ארבעה זרים במשחק בשישי נגד עפולה (13:45), כשהמאמן החדש דדאס יהיה ביציע. בהפועל מתכוונים להחתים לפחות שני שחקנים חדשים

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב ממשיכה בזעזועים רגע לפני הבית העליון. אחרי שאמש מונה המאמן סטפנוס דדאס עד לסיום העונה, הבוקר (חמישי) הודיעה הקבוצה כי הקלע דז וולס יעזוב את הקבוצה ולא יהיה יותר חלק מהסגל, אחרי שאתמול עזב את הארץ גם וויל קאמינגס בשל המצב הבטחוני. וולס לא התלבש במשחקי הפועל מאז ההפסד לבשיקטש באמצע מרץ.

המשמעות היא שלרשות ברק לדרר, שיעמוד על הקווים במשחק מחר (13:45) נגד הפועל עפולה יעמדו ארבעה זרים כשירים בלבד לאחר שג'יילן הורד קרע את שריר התאומים.

בהפועל הבהירו בהודעת השחרור של וולס, כמו גם בהצהרה של עופר ינאי אתמול, כי יחתימו מספר שחקנים בתקופה הקרובה: "בימים הקרובים, עם כניסתו של סטפאנוס דדאס לתפקיד המאמן ולקראת שלבי ההכרעה בליגה, סגל השחקנים יחוזק ונמשיך לעשות כל מה שניתן כדי לעמוד במטרות שעוד נותרו לנו העונה".

דז וולס הפועל תל אביב
דז וולס הפועל תל אביב | דני מרון

דדאס, שהיה המאמן היחיד שבו התעניינו האדומים והסכים לבוא רק עד לסיום העונה, צפוי לנחות בישראל ביממה הקרובה ולהיות ביציע במשחק בעפולה. במועדון מקווים כי עם השינויים שיערכו יצליחו להחזיר את הקבוצה למסלול הניצחונות ובחזרה למאבק על התואר היחיד שנותר להם להילחם עליו – האליפות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי