קטש: "יהיה מאתגר נגד ראשל"צ, אהבתי את המחויבות של פארגו"

מאמן הפועל ירושלים היה מרוצה לאחר הניצחון הגדול נגד עירוני נס ציונה והחמיא לכוכב שבלט עם 22 נקודות ומאזן של 6/8 לשלוש: "הוא השקיע בהגנה ומרגיש הרבה יותר בנוח". בריימו "לא סיימנו את העבודה"

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים הבטיחה אתמול (ראשון) את מקומה בחצי גמר הפיינל פור עם ניצחון 87:114 שסגר 0:2 בסדרה נגד עירוני נס ציונה. חילופי הזרים הלא מתוכננים בעקבות עזיבתם של ג'ייקובן בראון וטיישון תומאס והקושי לשלב את ג'רמי פארגו בתוך לוח המשחקים העמוס הקשו על מחזיקת הגביע למצוא את הקצב אחרי פגרת הקורונה, אבל נראה שהיא מתחברת בדיוק בזמן אחרי שהדיחה את הקבוצה של נדב זילברשטיין עם צמד ניצחונות בהפרש ממוצע של 26 נקודות, כאשר אתמול פארגו נראה מצוין והוביל את חגיגת השלשות של האדומים, ששברו את שיא הפלייאוף בכל הזמנים עם 21 קליעות מחוץ לקשת.

"מה שחשוב זה שהקליעות שלו היו קצת יותר בשטף של המשחק", הדגיש המאמן עודד קטש לגבי ההופעה של הרכז האמריקאי, שסיים עם 22 נקודות ו-6/8 לשלוש. "אהבתי יותר את המחויבות ההגנתית שלו, הוא מרגיש הרבה יותר בנוח. יכול להיות שהוא היה צריך משחק אחד טוב, גם שחקנים עם ניסיון צריכים ביטחון לפעמים".

מי שנראה מצוין בסדרת רבע הגמר, בהמשך ישיר למשחק האחרון של העונה הסדירה, הוא נמרוד לוי שהציג שיפור ניכר אחרי כמה משחקים פחות טובים. הפורוורד רשם שיא עונתי של 21 נקודות, כולל 5/9 מעבר לקשת. "שמח שהכדורים נכנסו לו. בשני המשחקים הוא היה טוב, הדרך שבה נס ציונה שמרו אותנו נתנה לעמדה מספר 4 שלנו הרבה חופש, הוא ידע לנצל את זה כמו שצריך", אמר קטש.

ג'רמי פארגו | הפועל "בנק יהב" ירושלים

גם סולימאן בריימו, שהיה אחד מששת השחקנים שקלעו בספרות כפולות וסיים עם 14, החמיא ללוי:" הדרך שבה נס ציונה שמרו אותנו נתנה לעמדה מספר 4 שלנו הרבה חופש, הוא ידע לנצל את זה כמו שצריך".

לא מזמן, לאחר ההפסד למכבי תל אביב שהיה בין המשחקים היותר גרועים של הפועל ירושלים העונה, ג'יימס פלדין הסביר כי הפרידה מבראון ומתומאס פגעה בכימיה הקבוצתית, בנוסף לנהלי הבידוד שמקשים על השחקנים למצוא את האנרגיות. בריימו הצביע על היבטים נוספים שמשפיעים עליו ועל חבריו וציין כי העלייה לחצי הגמר היא הצלחה משמעותית לנוכח הסיטואציה הלא פשוטה:" אחרי הקורונה היו הרבה הסחות, אם זו מחאת השחורים בארצות הברית, המשפחה שלי שנמצאת בסכנה והחברה שלי שצריכה להסתדר לבד. ניסינו להתרכז ל-40 דקות בכל פעם ולהגיע לפיינל פור, זה הישג מצוין אבל ממש לא סיימנו את העבודה".

בחצי הגמר שיתקיים ביום ראשון הקרוב תחכה לירושלמים מכבי ראשון לציון, עליה גברו בכל חמשת המפגשים בין הקבוצות העונה, כולל שלושה ניצחונות מאז חזרת הליגה לפעילות:" "אין פייבוריטית מובהקת", הבהיר קטש, "זה לא יהיה קל, ראשון גם בכושר טוב וזו הקבוצה שהכי התחזקה בפגרה. לא פשוט לנצח קבוצה כל כך הרבה פעמים, הולך להיות מאוד מאתגר. הם קבוצה טובה מאוד ויבואו להוכיח. מבחינתנו, אנחנו עשינו נגדם הרבה דברים טובים שאפשר ללמוד מהם כדי לשחזר. נקווה שיהיה לנו את היום הנכון".

סולימאן בריימו. אין יותר הסחות דעת | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי