וויין סלדן חתם בנס ציונה עד תום העונה, טפירו: "שחקן NBA לגיטימי"

וויין סלדן | עירוני נס ציונה, רשמי

הגארד האמריקני (26, 1.96) יחזק את הקבוצה של בראד גרינברג שפתחה את העונה עם ארבעה הפסדים בחמישה משחקים. רשם לא פחות מ-124 משחקים בליגת הכדורסל הטובה בעולם. המנהל המקצועי מאושר: "שחקן בעל סט יכולות רחב"

(גודל טקסט)

עירוני נס ציונה הפסידה אתמול (שני) 58:68 למכבי תל אביב. זה היה הפסדה הרביעי העונה בחמישה משחקי ליג ואין ספק שהמועדון חווה פתיחת עונה קשה. הבוקר (שלישי) הקבוצה הודיעה על חיזוק מעניין כאשר החתימה את וויין סלדן, הגארד האמריקני (26, 1.96) עד לתום העונה.

לסלדן קריירה עשירה, הוא רשם לא פחות מ-124 משחקים ב-NBA בה בילה שלוש עונות בסך הכל. יש לו ממוצע של 19.1 דקות ו-7.3 נקודות לערב. האמריקני הינו בוגר מכללת קנזס היוקרתית (שם שיחק עם אנדרו וויגינס וג'ואל אמביד) ובין היתר שיחק בניו אורלינס, ממפיס ושיקגו, ואת העונה האחרונה בילה בסאות' ביי לייקרס מהג'י-ליג. נס ציונה תהיה עבורו התחנה הראשונה באירופה. מעניין כיצד ישתלב בקבוצה של בראד גרינברג.

מאיר טפירו, המנהל המקצועי של המועדון, היה שבע רצון לאחר ההחתמה: "אני שמח שצירפנו שחקן כמו וויין שהראה שהוא שחקן NBA לגיטימי לכל דבר ועניין. מדובר בשחקן מוכשר עם סט יכולות רחב, שיעזור לנו מאוד בהמשך העונה הזו".

גרינברג. חיזוק מעניין | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי