בתום מותחן: 74:79 למכבי ראשל"צ על נס ציונה

נועם דוברת, נועם אביבי | עודד קרני

סגנית האלופה גברה על חניכיו של בראד גרינברג אחרי משחק הפכפך בעזרת יום גדול של נעם אביבי עם 22 נקודות, קוואן צ'יטהאם בלט עם 18 מנגד. הקבוצה מעיר היין עלתה למאזן חיובי, בעוד יריבתה ספרה הפסד חמישי ברצף

(גודל טקסט)

אחרי ניצחונה של הפועל אילת על מכבי חיפה, המחזור השמיני בליגת העל בכדורסל המשיך הערב (שני) עם עוד מפגש מסקרן, הפעם בבית מכבי, שם נפגשו שתי הקבוצות הכתומות מהשפלה למשחק צמוד שבסופו מכבי ראשון לציון גברה 74:79 על עירוני נס ציונה.

בעקבות התוצאה, הקבוצה מעיר היין עלתה למאזן חיובי 3:4 ונותרה במקום השביעי. מנגד, נס ציונה ספרה את הפסדה החמישי ברציפות בכל המסגרות ונותרה במקום העשירי עם ניצחון אחד משישה משחקים.

הקבוצה של גיא גודס פתחה את המשחק חזק יותר והובילה עד אמצע הרבע השני, שם נעצרה מול ריצת 0:9 של האורחת שהעבירה את המטוטלת לצידה וירדה למחצית ביתרון 29:33. חניכיו של בראד גרינברג אף עלו ליתרון דו ספרתי באמצע הרבע השלישי, אך נענו בריצת 0:10 שהחזירה את המשחק להיות קרוב מאוד. עשר הדקות האחרונות היו צמודות במיוחד אך בסיומן היתה זו ראשל"צ שיצאה עם ידה על העליונה. נעם אביבי הצטיין עם 22 נקודות ו-10 ריבאונדים, קוואן צ'יטהאם בלט מנגד עם 18 נקודות ו-9 ריבאונדים.

ניצחו בדרבי השפלה. שחקני מכבי ראשל"צ | עודד קרני

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי