טל דן מכוון לפיינל פור: "יש לנו את היכולת, למרות התקציב"

טל דן | קובי אליהו

אחרי הניצחון על חולון וההעפלה לשמינית גמר היורופקאפ, קפטן עירוני נס ציונה ממש לא מנמיך ציפיות בראיון ל-103FM: "יש משהו מיוחד בקבוצה. האנרגיה השתנתה, מאושר שעשינו התקדמות כזו". וגם: האיסור לצאת מהחדרים

(גודל טקסט)

עירוני נס ציונה נמצאת בתקופה טובה ועם ארבעה ניצחונות רצופים בליגה, אחרי שאתמול (רביעי) גברה על הפועל חולון. מהגביע אמנם היא הודחה מול מכבי ראשון לציון, אבל לפני שישה ימים היא העפילה לשמינית גמר היורופקאפ. זה קרה אמנם אחרי הפסד לשטאל אוסטרוב, אך היא הבטיחה את המקום השני בבית ותפגוש בשלב הבא קייב באסקט, במשחק אשר ייערך בעוד כחודש וחצי.

קפטן הקבוצה, טל דן, התראיין בתכנית הספורט של 103FM ודיבר על ההצלחה ביורופקאפ ובליגה: "התחלנו עם ניצחון אחד בתשעה משחקים ואחרי השינויים האווירה השתנתה, האנרגיה השתנתה, הרבה יותר כיף ואנחנו נהנים ביחד – והניצחונות באים בהתאם".

האזינו לראיון המלא

השיטה שבראד גרינברג מנסה להנחיל: "היה לי ברור שיש לנו פוטנציאל בקבוצה ועכשיו גם מגיעות התוצאות. אני באמת שמח ומאושר שעשינו התקדמות כזו, כי אנחנו משמחים הרבה אנשים בעיר שעוקבים אחרינו ותומכים בנו, גם אם זה מרחוק".

בראד גרינברג | קובי אליהו

העלייה לשמינית גמר היורופקאפ: "זו הייתה חוויה מאוד מעניינת, כי שיחקנו שלושה משחקים בארבעה ימים מבלי לצאת מהמלון במשך שבוע, למעט למשחקים. ללכת למכולת היה אסור לנו. זו הייתה חוויה, כי בחוץ שלג ואנחנו תקועים בחדרים וזה היה כיף להיות עם החבר'ה. זה גם תרם לגיבוש בין הזרים לישראלים".

הזרים בסגל: "אחרי השינויים, הקבוצה שלנו הרבה יותר מאוזנת. כיף לנו ביחד ואנחנו נהנים, אז גם התוצאות מגיעות. אני חושב שברגע שיש חיבור וכימיה בין אנשים, הניצחונות יגיעו, ולא להיפך".

המטרות להמשך: "אנחנו מכוונים לפלייאוף העליון. אנחנו לא רוצים רק להישאר בליגה, אלא גם שואפים גבוה. מתפתחת מסורת בנס ציונה ואנחנו לא רוצים רק להעביר את הזמן, אלא אני מאמין שיש לנו פוטנציאל להגיע להישגים השנה. מה זה הישג? פיינל פור. אני חושב שיש לנו את היכולת והפוטנציאל על אף שאנחנו עם תקציב מינימום ולא מאריות הליגה, כי יש משהו מיוחד בקבוצה ובעיר הזו ולשם אנחנו מכוונים".

טל דן | קובי אליהו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי