עירוני נס ציונה נכנעה לשטאל אוסטרוב וסיימה במקום השני בבית

ג'רום מיינסי | באדיבות FIBA

קאמבק נפלא של הכתומים ברבע האחרון כמעט סידר להם מהפך וניצחון על מארחת הבועה, אך זה הסתיים ב-93:86 לפולנים. אנגולה, מילר וקררה קלעו 14 נקודות כל אחד. שמינית הגמר תיערך במרץ

(גודל טקסט)

עירוני נס ציונה אמנם סיימה היום (שישי) את שבוע המשחקים בבועה בפולין עם הפסד 93:86 למארחת שטאל אוסטרוב, אבל היא תשוב לארץ מחויכת ועם הישג נאה למדי. על אף ההפסד בקרב על ראשות הבית, הכתומים של בראד גרינברג סיימו במקום השני ובסוף חודש מרץ ישתתפו בשמינית גמר היורופקאפ, שלב שייערך גם הוא במתכונת בועה ביעד שייקבע בהמשך.

אחרי הניצחונות המרשימים של נס ציונה על סולנוקי ההונגרית רק אתמול ועל ספורטינג ליסבון ביום שלישי, הערב הכתומים נכנעו 93:86 במשחק בו נקלעו לפיגור מוקדם ונאלצו לרדוף אחרי מארחת הבועה. אוסטרוב ירדה להפסקה ביתרון מבטיח של 34:51, אבל נס ציונה הייתה רחוקה מלהרים ידיים וברבע האחרון כבר הורידה את ההפרש לחד ספרתי.

המשחק הגיע לשיאו כאשר אסיסט של רביב לימונד לטל דן כבר קבע 83:81 כשנותרו שלוש דקות לסיום ואז הדרמה החלה. אור קורנליוס החטיא שלשה, איבד כדור בהתקפה ובכל זאת לקח זריקה נוספת לשלוש כדי לשמור את נס ציונה צמודה, אבל הפולנים הגיבו ארבע נקודות רצופות, טל דן ביצע עבירת תוקף ברגע קריטי והקאמבק הנפלא בסופו של דבר היה מעט מדי ומאוחר מדי במשחק שהכריע מי מהן תסיים בראש הבית.

קלעו לעירוני נס ציונה: פטריק מילר, ליאור קררה ובריאן אנגולה 14 נקודות כל אחד, טל דן 11, וויין סלדן 10, ג'רום מיינסי 9, אור קורנליוס 6, רביב לימונד ואוריאל טרוצקי 3 כ"א, עמית אבו 2.

כאמור, שמינית גמר היורופקאפ תיערך בסוף חודש מרץ ותכלול את שתי הראשונות מכל בית וכן את ארבע הקבוצות הטובות ביותר שסיימו במקום השלישי. לאור התפרצות הקורונה, שלב הבתים נערך במתכונת של סיבוב אחד, כל הבתים במתכונת בועה שאחת מבין ארבע הקבוצות מארחת.

ג'רום מיינסי | באדיבות FIBA

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי