פיינל פור היורופקאפ הוזז מהיכל קבוצת שלמה להיכל מנורה מבטחים

טל דן ושחקני נס ציונה חוגגים עלייה לפיינל פור | FIBA

חצאי הגמר והגמר של המפעל האירופי, בו תיקח חלק עירוני נס ציונה, שינו מיקום על מנת לאפשר למספר גדול יותר של צופים להיכנס אל האולם. חניכיו של גרינברג יפגשו את פארמה ב-23 באפריל

(גודל טקסט)

עירוני נס ציונה רשמה הישג גדול כאשר העפילה לארבע האחרונות של היורופקאפ ולראשונה בתולדותיה הגיע לשלב כזה במפעל אירופה. ביום שישי האחרון פיב"א הודיעה יחד עם איגוד הכדורסל כי הפיינל פור ייערך בישראל, בהיכל קבוצת שלמה, אך היום (שני) הוחלט רשמית להעבירו להיכל מנורה מבטחים.

על פי הודעת איגוד הכדורסל, סיבת שינוי המיקום היא העובדה שלהיכל מנורה מבטחים ניתן להכניס כמות אוהדים גדולה יותר, 3,000, מה שמבטיח שכל אוהדי נס ציונה יוכלו להגיע למשחק מול פארמה מרוסיה ב-23 באפריל. בחצי הגמר השני יתמודדו אוראדה מרומניה וסטאל אוסטרוב מפולין. משחק הגמר והמשחק על המקום השלישי ייערכו ב-25 באפריל.

כזכור, לאחר ההכרזה ביום שישי על קיום הפיינל פור ב"דרייב אין", היכל קבוצת שלמה, שהוא האולם הביתי של הפועל תל אביב כמובן, זעם על כך מאמן האדומים, דני פרנקו, שכן לקבוצתו מתוכנן משחק ביתי ב-25 באפריל מול הפועל חיפה – ביום של גמר היורופקאפ. פרנקו צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "לא בקיא מספיק בכל הקללות שמופיעות בתורה כדי לבחור אחת עבור מי שקבע שהאירוע הזה יתקיים באולם הביתי שלנו. זאת ועוד על מועד משחק בית שנקבע לנו בימים שאנחנו נלחמים על החיים, זורקים אותנו מה'בית'. עם בתים כאלה עדיף לגור ברחוב. זה היחס להפועל ת"א ולאוהדים שלה".

היכל מנורה מבטחים | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי