דדאס לא נרגע: "אנחנו לא ליצנים כמו שאתם רוצים לצייר אותנו"

סטפנוס דדאס | דני מרון

מאמן הפועל חולון המשיך לתקוף את ערוץ הספורט לאחר שהשתולל בתום ההפסד לנס ציונה: "אתם נהנים לראות אנשים מתוסכלים. אני והשחקנים לא נתראיין יותר". המנהלת בתגובה: "לא לגיטימי, רואים זאת בחומרה"

קבוצות: הפועל חולון
(גודל טקסט)

סטפאנוס דדאס מסרב להירגע. מאמן הפועל חולון, שהורחק היום (שישי) במהלך ההפסד לעירוני נס ציונה והשתולל בסיום המשחק, כשהוא תוקף את השופטים בעמדת הראיונות ומשתלח באחד הצלמים במקום, המשיך למתוח ביקורת קשה ולהעביר מסרים חריפים באמצעות הרשת החברתית.

דדאס יצא במונולוג שבו כיוון את דבריו לערוץ הספורט: "לא הראתם אותי כל כך הרבה כשהעפלנו לפיינל 8 בליגת האלופות. אבל הצלחה לא כל כך חשובה לכם, אתם נהנים רק לראות אנשים מתוסכלים. זה היה המשחק האחרון שבו אני או מישהו מהשחקנים ידבר לפני או אחרי המשחק. אנחנו מתים בשביל הקבוצה הזו, זאת לא בדיחה".

המאמן המשיך: "אנחנו לא ליצנים כמו שאתם רוצים לצייר אותנו בפני הקהל. ניצחנו 35 משחקים רשמיים העונה, אנחנו מייצגים את הכדורסל הישראלי בגאווה בכל אירופה! אתם יכולים לראיין אנשים 'פוליטיקלי קורקט', תניחו לנו לעבוד בשקט! אנחנו נשתפר ונלמד מהטעויות שלנו. אף אחד לא מושלם כמוכם כדי לבקר ולהלבין פני אנשים ברבים בכזו הנאה. שבת שלום לכל חולוניה".

מנהלת הליגה התייחסה גם היא לתקרית באולם לב המושבה, והוציאה הודעה בתגובה: "מנהלת הליגה רואה בחומרה רבה את התנהגותו והתבטאויותיו של מאמן הפועל חולון סטפאנוס דדאס כלפי ערוץ הספורט ואנשיו. כל עוד מאמן או שחקן נמצאים על המגרש, הם צריכים לדעת שהם מצולמים והם חלק מהמשחק גם ברגעי אושר וגם לאחר הפסדים כואבים או ברגעי פאניקה ולחץ. אין זה לגיטימי לתקוף צלם או כתב שעושים את עבודתם. מנהלת הליגה מצפה מסטפנוס דדאס ומכל מאמן ושחקן אחר בליגה לכבד את הצלמים והכתבים ולאפשר להם לעשות את עבודתם".

"לגבי נושא השופטים, מנהלת הליגה תפנה לאיגוד הכדורסל ותבקש להיפגש בהקדם על מנת לדון בנושא ולפעול שהשיפוט בליגה יהיה מקצועני ומאוזן וכן שתערך ביקורת על השופטים שתהיה שקופה לקבוצות, כפי שנעשה בכדורגל. מנגד שחקנים ,מאמנים, אנשי צוות והנהלת הקבוצות יכולים להביע את מחאתם כנגד שריקת שופט כלשהי, אבל חייבים לעשות זאת בצורה מכובדת וראויה והמנהלת יחד עם האיגוד תדאג שכך יהיה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי