חזרה גנרלית לבלקנית: חולון וגליל רוצות להמשיך במומנטום בליגה

שחקני הפועל חולון | דני מרון

דדאס חוזר מהשעיה ונערך למשחק קשה מול מכבי ראשון לציון: "נצטרך לעצור את פארגו ומונרו". הקבוצה הצפונית תתארח אצל הפועל חיפה לאחר הניצחון הגדול על מכבי ת"א ותפגוש את האקס, ג'ייסון סיגרס

(גודל טקסט)

כשבאופק המפגש ביניהן בחצי הגמר של הליגה הבלקנית, הפועל חולון וגלבוע/גליל יערכו מחר (חמישי) חזרה גנרלית בליגה המקומית ויקוו להמשיך במומנטום החיובי לאחר ניצחונות מרשימים בתחילת השבוע. במפגש שיפתח את ערב המשחקים, הקבוצה מהצפון תצא לרוממה (19:20) ותפגוש את הפועל חיפה לקרב על טהרת הבית העליון הממשמש ובא. לאחר מכן, הסגולים, יחד עם המאמן סטפנוס דדאס שחוזר מהשעייה, יארחו (21:15) את מכבי ראשון לציון.

הפועל חולון – מכבי ראשון לציון (21:15)

סטפנוס דדאס ראה מיציע האולם בחולון את קבוצתו מנצחת 94:103 מרשים על הפועל ירושלים. המארחת מגיעה בסגל מלא ותנסה לעצור רצף של שלושה הפסדים מול הכתומים, וגם המאמן היווני יודע שמדובר במשוכה לא פשוטה על אף שסגנית האלופה לא לבית העליון: "מצפה לנו משחק קשה מול יריבה שניצחה אותנו בסיבוב הראשון. אנו נחושים מאוד להמשיך את הדרך שלנו לצמרת. מדובר ביריבה טובה מאוד, נצטרך לעצור את פארגו, מונרו ואת השחקנים הצעירים הישראלים שיש להם. נעשה הכול כדי שהאוהדים שלנו יעזבו את ההיכל בסוף הערב שוב עם חיוך".

מנגד, האורחת חוזרת לפרקט לאחר שבוע וחצי של מנוחה. במשחקה הקודם, רצף של ארבעה ניצחונות רצופים נקטע עם תבוסה ב-20 הפרש לעירוני נס ציונה. התוצאה חיסלה את סיכוייה להגיע לבית העליון, וכעת גודס וחניכיו ינסו להשיג את מקומות 7-8 שמובילים לפלייאוף. כפי שדדאס אמר, ג'רמי פארגו ודריל מונרו יצטרכו להיות בשיאם לשחזר את היכולת מרצף הניצחונות וכדי לצאת מחולון כשידם על העליונה.

סטפנוס דדאס | אודי ציטיאט
ג'רמי פארגו, דריל מונרו | אלן שיבר

הפועל חיפה – הפועל גלבוע/גליל (19:20)

הפועל חיפה מגיעה להתמודדות לאחר אחד ההפסדים הקשים שלה העונה, 100:70 לעירוני נס ציונה. העולה החדשה מדורגת במקום החמישי בטבלה, והיא רוצה לכפר על ההפסד בגן-נר בסיבוב הראשון (96:79). היחיד שבלט לטובה בקבוצתו של אלעד חסין בתבוסה לנס ציונה היה ג'ייסון סיגרס, והוא יפגוש את הקבוצה בה שיחק בעונת 2016/17.

הפועל גלבוע/גליל רשמה ניצחון 78:85 מרשים על מכבי תל אביב בתחילת השבוע, ולפני חצי הגמר הליגה הבלקנית נגד הפועל חולון, היא רוצה להמשיך במומנטום החיובי ולבסס את מקומה כשלישית בטבלת הליגה. מי שהובילו את קבוצתו של אבישי גורדון במשחק שהשלים דאבל עונתי על האלופה הם ג'ו תומאסון ונתנאל ארצי שקלעו 15, וכעת הם נושאים את עיניהם לדאבל עונתי גם על העולה החדשה.

אבישי גורדון | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי