קלויארו: "צריכים ללמוד מההפסד הזה". ספרופולוס ביקר את ההגנה

עמרי כספי, יאניס ספרופולוס | ברני ארדוב‎

לאחר ההפסד 83:82 להפועל ירושלים, במכבי תל אביב הבינו שלא הגיעו מוכנים: "ידענו שהם יילחמו, למרות שהבטחנו את המקום הראשון - הגאווה חשובה", סיכם אנג'לו. המאמן: "אפשרנו להם לקלוע הרבה נקודות קלות"

(גודל טקסט)

לא כך ציפתה האלופה מכבי תל אביב לסיים את העונה הסדירה. רגע לפני גמר הגביע נגד מכבי ראשון לציון ביום חמישי, הקבוצה של יאניס ספרופולוס נכנעה 83:82 להפועל ירושלים אותה ניצחה פעמיים מוקדם יותר העונה ללא קושי: זה נגמר ב-80:101 לצהובים במשחק הראשון ו-76:100 לפני כחודש וחצי. שלשה של אדם אריאל על הבאזר הכניעה את הצהובים כשגם משחק מעולה של סקוטי ווילבקין (27 נק' ו-10 ריב') לא הספיק. ווילבקין, שספג עבירה טכנית, הביע את תסכולו כשצייץ בטוויטר.

המאמן ספרופולוס לא אהב את משחק ההגנה וטען: "אפשרנו לירושלים לקלוע הרבה מאוד נקודות קלות. במחצית שוחחנו ואמרנו שעלינו לשפר את ההגנה. בחמש הדקות הראשונות של המחצית השנייה הם קלעו ארבע נקודות ועלינו כבר ליתרון דו ספרתי. לאחר מכן שוב הפסקנו לשחק הגנה, הם חזרו וקלעו סלים גדולים".

היווני ברך את ירושלים על הניצחון והסתכל על חצי הכוס המלאה – "סיימנו את העונה הסדירה במקום הראשון  (מאזן 6:23) ואנחנו מאוד שמחים על כך. עכשיו אנחנו צריכים להגיע מוכנים לאוד לגמר הגביע, זה משחק חשוב ואנחנו רוצים לזכות בתואר".

ערב גדול שלו לא הספיק. | ברני ארדוב‎

אנג'לו קלויארו, רשם 10 נק' ו-7 ריב'. לאחר המשחק אמר: "ידענו שהם יילחמו וכך היינו צריכים לעשות. אני לא יודע על מה ירושלים שיחקה מבחינת המיקום בטבלה, אבל על אף שהבטחנו את המקום הראשון – הגאווה חשובה. אני חושב שזה צלצול השכמה – לא משנה מי נגדך על הפרקט – אתה צריך לבוא מוכן".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי