"נכשלנו, אבל ימים יפים יבואו": מכבי חיפה נפרדה מליגת העל

כריס דאו, מייקל בריסקר | דני מרון

ניצחונה של בני הרצליה בנס ציונה הוריד את הירוקים ללאומית שנתיים בלבד אחרי שעלו: "הלב נשבר וזה יום עצוב. יודעים שהעונה הזו הייתה לא קלה, אבל נחזור למקומנו הטבעי", נמסר לאוהדים. מחר: משחק ביתי נגד נהריה

(גודל טקסט)

מכבי חיפה קיוותה להפסד של בני הרצליה בנס ציונה הערב, אך הכחולים מהשרון ניצחו 87:98 ושלחו את הירוקים לליגה הלאומית באופן סופי. מחר (רביעי) ייערך בהיכל רוממה מפגש בין שתי היורדות מליגת העל, כאשר הירוקים יארחו את עירוני נהריה.

בעקבות התוצאה באולם לב המושבה והנשירה לליגת המשנה, מכבי חיפה העבירה מסר לאוהדיה באמצעות הרשתות החברתיות: "הלב נשבר וזה יום עצוב. נכשלנו. עוד יבואו זמנים טובים יותר. אנחנו רוצים להודות לכל האוהדים שלנו שתמכו בקבוצה באולמות ומהבתים במהלך העונה הקשה הזו. אנחנו יודעים שהעונה הזו הייתה לא קלה, אבל ימים יפים יבואו ומכבי תחזור למקומה הטבעי. ירוק עולה".

במשחקה האחרון מכבי חיפה פספסה הזדמנות לקחת את גורלה לידיה, כשהפסידה 85:76 להפועל באר שבע בחוץ למרות שהובילה ב-13 הפרש במהלך המשחק. עמית בן דוד ושחקניו הפסידו בשני המשחקים נגד נהריה בליגה העונה ואחרי שאיבדו סיכוי לשרוד בליגה הבכירה, הם ינסו להתנחם בהימנעות מסוויפ עונתי נגד הסגולים.

עבור עירוני נהריה זו תהיה הופעת הפרידה מליגת העל אחרי עונה מסויטת שכללה רק חמישה ניצחונות בכל המסגרות, שארבעה מתוכם היו על מכבי חיפה (שניים בליגה הבלקנית בנוסף לשניים בליגה). הסגולים סופרים 12 הפסדים ברציפות מאז המפגש האחרון עם החיפאים ובשבת האחרונה הובסו 96:74 על ידי הפועל תל אביב.

בלוסומגיים ונהריה ייפרדו מליגת העל | אדריאן הרבשטיין

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי