על כל הקופה: חולון ונס ציונה נפגשות למשחק על המקום בחצי הגמר

מקסים דה זאו מול ג'רום מיינסי ופטריק מילר | דני מרון

בשבת: הסגולים רוצים להימנע מהדחה אחרי שלא השלימו סוויפ ומקווים שסוקולובסקי ימשיך להרשים. דדאס אמר שהיריבה "מחפשת פרובוקציות". הכתומים ינסו לתקן את מאזן החוץ העגום בפלייאוף בעזרת הברומטר, ​ג'רום מיינסי

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב, הפועל גלבוע/גליל והפועל אילת כבר הבטיחו את מקומן בין ארבע האחרונות של ליגת העל בכדורסל. בקרב על הכרטיס הנותר ייפגשו מחר (שבת, 20:45) הפועל חולון ועירוני נס ציונה במשחק השלישי והאחרון בסדרה, כאשר התוצאה כרגע היא 1:1. הכתומים ניצחו אתמול 75:86 וכפו את המשחק המכריע, והם ינסו להפתיע את הסגולים, שסיימו את העונה הסדירה במקום השני בטבלה. המנצחת תפגוש בחצי הגמר את הפועל גלבוע/גליל, שהדיחה אמש את הפועל ירושלים בתום דרמה גדולה.

הפועל חולון חווה עונה מוצלחת, שכללה הגעה היסטורית לרבע גמר ליגת האלופות, לצד זכייה בליגה הבלקנית. עם זאת, סטפנוס דדאס היה צריך להתמודד עם הפציעה של טיירוס מגי ועם העזיבה של אייזיה מיילס, שפגעו משמעותית בקבוצה. הזר שהוחתם לקראת הישורת האחרונה של העונה, מיכאל סוקולובסקי, מרשים בינתיים עם ממוצע של 15.5 נקודות בשני המשחקים בסדרה. חולון רוצה לשמור על המומנטום הביתי הנהדר, שכולל 13 ניצחונות ב-14 המשחקים הביתיים האחרונים. עם זאת, יש לקחת בחשבון כי ההפסד היחיד ברצף הזה הגיע נגד עירוני נס ציונה.

המאמן היווני יגיע להתמודדות עם סגל מלא, והוא אמר לקראת המשחק כי הוא "החשוב ביותר העונה בליגה המקומית. נלחמנו קשה שמונה חודשים, יום יום, בכדי להגיע לפלייאוף עם יתרון ביתיות. נבוא להילחם על כל כדור, אנחנו צריכים להיות מוכנים טקטית ונפשית מול קבוצה שמשחקת קשוח ומחפשת פרובוקציות. אנו מודעים לעובדה שאנחנו לא אותה קבוצה לאחר ששני שחקנים מרכזיים שלנו עזבו, אבל אנחנו רוצים להוכיח שיש להפועל חולון את המנטליות המנצחת ואת האופי המתאים ולא משנה איזה שחקן לובש את הגופייה הסגולה".

סטפאנוס דדאס | אודי ציטיאט

הכתומים ינסו להפוך מחר לקבוצה הרביעית בהיסטוריה שמעפילה לחצי הגמר לאחר שסיימה במקום השביעי. מבחינת אלופת היורופקאפ יש מקום לאופטימיות, מכיוון שהם מחזיקים העונה במאזן 1:3 נגד חולון בליגה. עם זאת, הנתון שמעמיד אותם עם הגב אל הקיר הוא שהם מעולם לא ניצחו משחק חוץ בפלייאוף. אחרי 11 משחקי חוץ במעמד זה, הבשילה העת מבחינתם להשיג את הניצחון היקר ואת הכרטיס לחצי גמר הפלייאוף. בראד גרינברג יצטרך ערב נהדר נוסף של האיש שלו בצבע, ג'רום מיינסי. הסנטר היה חלש במשחק שפתח את הסדרה עם חמש נקודות בלבד, בעוד בניצחון במשחק השני הוא להט עם 28 נקודות ו-14 ריבאונדים.

מקסים דה זאו, ג'רום מיינסי | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי