לנציאנו: "לא הופתענו מההפסד הטכני, נגיש צו מניעה למשחק הגמר"

איתן לנציאנו, שלומי פרי | לילך וייס

אחרי שקבוצתו ספגה הפסד טכני, יו"ר הפועל חולון בראיון ל-103FM: "לא הופתענו ולא נפלנו מהכיסא מההחלטה. היה ברור שהיא כבר התקבלה מראש. נגיש ערעור לבית הדין העליון בתקווה לנס. זה על הראש של המנהלת"

(גודל טקסט)

יום סוער בבית הדין של איגוד הכדורסל, זאת לאחר שהפועל חולון ספגה הפסד טכני בגין התנהגות לא ספורטיבית וסירובה לחדש את המשחק נגד הפועל גלבוע/גליל. מיד לאחר פרסום ההחלטה, יו"ר הפועל חולון איתן לנציאנו התראיין ל-103FM וחשף את הצעד הבא של חולון לאחר הדין.

האזינו לראיון המלא

"לא חשבנו שיהיה משהו אחר. אנחנו כבר הכנו את הערעור לפני שיצאנו. ברגע שהדיין אמר לנו שיש לנו 10 דקות לדבר ולסגור עם גליל, אפשר להבין שיש כבר החלטה. לא נפלנו מהכיסא כשקיבלנו הפסד טכני. השופטים לא החליטו כלום במגרש, אמרו לנו שהמנהלת מחליטה. זה על הראש שלהם".

על הצעד הבא של הפועל חולון הוסיף לנציאנו: "מחר בבוקר אנחנו נגיש ערעור לבית הדין העליון של האיגוד. לפני הניסיון שלנו, אין הרבה סיכוי שמה. אני מקווה שיהיה נס. אם לא, כנראה שב-99% נגיש צו מניעה למשחק הגמר. התנאים שלנו היו קשים כבר מהרגע הראשון. המזגן לא עבד לרגע בזמן המשחק ולא התלוננו. הזמן שחיכינו? אם היה מוגדר בתקנון שצריך לחכות במקרה כזה חצי שעה, לא היינו אומרים מילה. אבל ברגע שכל אחד קובע כמה זמן שהוא רוצה, זה יוצר בעיות".

רגעי החושך באולם בגן נר | לילך וייס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי